כסף וצרכנות

מקדונלדס מחלקת צ'יפס בחינם: איך מקבלים את ההטבה?

גם רשת המזון המהיר וגם וונדי'ס, יציעו צ'יפס בחינם ביום רביעי לרגל יום הצ'יפס הבינלאומי.
מערכת ice |  2
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
ביום רביעי הקרוב, לרגל יום הצ'יפס הלאומי (ככל הנראה האמיתי), מקדונלד'ס תחלק הזמנות חינם של צ'יפס גדול - ללא צורך ברכישה. עם זאת, את הצ'יפס החינמי ניתן להזמין רק דרך אפליקציית מקדונלד'ס, והלקוחות חייבים להיות חברים בתוכנית הנאמנות של הרשת.
באופן דומה, וונדי'ס הכריזה ביום שני על תחילתו של שבוע הטיגון, שבמהלכו הרשת מציעה צ'יפס חינם עם רכישות ספציפיות שישתנו בכל יום השבוע. למשל, ביום שלישי הלקוחות של וונדי יכולים לקבל צ'יפס בינוני חינם בכל קניית סלט. כמו מקדונלד'ס, צ'יפס של וונדי'ס שנוסח מחדש לאחרונה הוא בחינם רק אם מזמינים אותם דרך האפליקציה שלה והלקוחות צריכים להיות חלק מתוכנית הנאמנות הדיגיטלית של המותג.

בסופו של דבר המטרה של רשתות מקדונלדס, וונדי'ס ושאר עם תוכניות נאמנות היא להגדיל את המכירות ולפתות לקוחות - באופן אידיאלי על בסיס יומיומי - על ידי מתן סיבות לבחור בהם על פני המתחרים שלהם. התוכניות גם מעניקות לבעלי מסעדות גישה לנתוני הלקוחות ולהרגלי ההזמנה שעוזרים למקד לסועדים עם עסקאות מותאמות אישית.
"אנחנו גם רואים ביקורים תכופים יותר של לקוחות נאמנות, שרבים מהם היו מאוד נאמנים מלכתחילה", אמר סמנכ"ל הכספים של מקדונלדס קווין אוזן בשיחת רווחים לאחרונה. "בכמה מהשווקים הגדולים ביותר שלנו נרשמו תדירות שיא של ביקורי לקוחות מונעת על ידי שימוש בנאמנות בשילוב עם מבצעים בלעדיים לאפליקציה".
באשר ל-Wendy's, שבתוכנית שלה היו כ-19 מיליון חברים נכון לסוף השנה שעברה, החברה אמרה בשיחת רווחים לאחרונה שהיא "ממש מרוצה" מהתוכנית בת השנתיים מכיוון שלקוחות רשומים מגיעים בתדירות גבוהה יותר. "זה עוזר להאיץ את המעבר, עוזר לדיוק הזמנות, עוזר במהירות התשלום ולאחר מכן בסופו של דבר מספק לנו הרבה תועלת לאורך זמן, מכיוון שאנו מקבלים את כל המידע הזה כדי להתחבר טוב יותר לצרכן שלנו באחד ל- בסיס אחד", אמר המנכ" טוד פנגור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמן תמותו
    זי"ן עליכם 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכו לעזאזל Ice
    סגור
  • 1.
    נפשו
    שומר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירחק ממקדונלנד'ס ומכל רשת מזון מהיר שמציעה קציצות שמקור הבשר אינו ידוע בוודאות ללקוחות
    סגור