כסף וצרכנות

מחירי הבירה לקראת זינוק: זו החברה שתשלמו עבורה יותר

כנקית הבירה ההולנדית, הייניקן אמרה שהיא רואה עלויות מזנקות עקב אינפלציה של סחורות ועלויות שרשרת האספקה ולכן היא עתידה להעלות משמעותית את המחירים למוצריה
מערכת ice |  1
הייניקן. פרסומת גזענית? (צילום יח"צ/ צילום מסך)
הייניקן אמורה להעלות את מחירי הבירה שלה עוד יותר, משום שהיא טוענת שעלויות הייצור ממשיכות לטפס והיא מזהירה כי המהלך הוא בלתי נמנע מבחינתה ובקרוב כבר המחירים החדשים יהיו גבוהים משמעותית.
ההודעה הגיעה כאשר המבשלה ההולנדית, המייצרת גם את הבירות מורטי ואמסטל, אמרה שהיא מכרה יותר בירה מהצפוי בשלושת החודשים האחרונים, כשהלקוחות חזרו לפאבים ולברים בעקבות הסרת הגבלות המגיפה.
מוקדם יותר השנה, הייניקן אמרה שהיא רואה עלויות מזנקות עקב אינפלציה של סחורות וזינוק בעלויות שרשרת האספקה. לאחרונה, המלחמה באוקראינה הוסיפה אתגר נוסף למבשלות הבירה, מכיוון שעלויות התבואה עלו עוד יותר.

החברה אמרה שהיא מתקדמת לצעד של העלאות מחירים כדי לשמור על המאזן מול העלויות הגואות, דולף ואן דן ברינק, יו"ר החברה, אמר: "במבט קדימה, אנו רואים יותר אי ודאות מאקרו-כלכלית ומצפים לרוח נגד אינפלציונית משמעותית נוספת שתפעיל לחץ נוסף על בסיס העלויות שלנו. ננקוט פעולות נוספות כולל תמחור כדי לנהל את האתגרים הללו תוך כדי השקעה בצמיחה מעולה ומאוזנת.
הקבוצה מסרה כי ההכנסות נטו זינקו ב-24.9% ל-5.7 מיליארד יורו (4.7 מיליארד ליש"ט) בשלושת החודשים עד מרץ, שכן הם הוגדלו על ידי מחירים גבוהים יותר. החברה מסרה כי ההכנסות נהנו גם מעלייה של 5.7% בהיקפים. היקפי מכירות הבירה עלו ב-5.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שכן החברה דיווחה על צמיחה חזקה במיוחד באירופה עקב הקלות בחוקי המגיפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בירה
    אזרח 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר טוב נשתה מים. או לפי הממשלה שלנו כמו שאמר ערפאת נשתה מים מים המלח כי מהכינרת העברנו לירדנים
    סגור