כסף וצרכנות
הנדל במהלך דרמטי: ביטל רישיון לאייס תקשורת חכמה
לאחר מספר חריג של תלונות צרכנים שר התקשורת חתם היום על ביטול רישיון של חברת תקשורת לאחר מספר פעולות פיקוח ואכיפה בשנה וחצי האחרונות. השר הנדל: "ננקוט בצעדים מאוד קשים כלפי מי שיפגע בצרכני ישראל ולא נאפשר התנהלות כזו״
שר התקשורת יועז הנדל חתם היום (שני) על ביטול הרישיון של חברת ״אייס תקשורת חכמה״ לאחר הליך מקביל כנגד החברה במשרד התקשורת ובבית המשפט. במהלך השנה וחצי האחרונות משרד התקשורת ניהל הליך פיקוח ואכיפה בעקבות מספר חריג של תלונות צרכנים על התנהלותה של חברת "אייס תקשורת חכמה" כלפי לקוחותיה.
עיקר התלונות התקבלו בגין המשך חיובים לאחר בקשת הלקוח להתנתק מהשירות, עיכוב בזיכוי לקוחות, חיובים מופרזים, הטעיית צרכנים, חוסר מענה במוקדי השירות לקוחות והתמיכה הטכנית ועוד.
בחודש נובמבר 2020 שלח המשרד לחברה שימוע טרם נקיטת הליכים, וזאת בעקבות מספר חריג וגבוה מאוד ביחס לגודל החברה של תלונות שהתקבלו בתחום פניות הציבור במשרד, ושמהן עלה כי "אייס תקשורת חכמה" הפרה לכאורה את תנאי היתר הפעילות שלה, פגעה בטובת הציבור ולא פועלת בהגינות כלפי מנוייה.
בחודש יוני 2021 לאחר שהתקבלו התייחסותיה של החברה לשימוע, הגביל שר התקשורת, יועז הנדל, את פעילותה של "אייס תקשורת חכמה" לתקופת בחינה של ארבעה חודשים, שבה נאסר עלייה לגייס מנויים חדשים. בנוסף, הנחה השר את הצוות המקצועי במשרד לעקוב אחר פעילות החברה. במקביל להליך שהתנהל במשרד התקשורת, ועקב קשיים כלכליים שאליהם נקלעה החברה, הוגשה בקשה לפירוק החברה לבית המשפט. לאחרונה אישר בית המשפט המחוזי את בקשת הנאמן שמונה לחברה לנתק את כל מינויי החברה ולמעשה להביא לסגירתה. לאחר הבקשה לבית המשפט, חתם היום שר התקשורת על ביטול הרישיון של החברה והיא תיסגר באופן סופי.
עוד ב-
שר התקשורת יועז הנדל אמר: ״לאחר הליך ארוך שניהלנו במשרד התקשורת אני מבטל היום את הרישיון של חברת אייס תקשורת. החברה הפרה את תנאי הרישיון ברגל גסה ופגעה בעשרות אלפי אזרחים ישראלים ואנחנו ננקוט בצעדים מאוד קשים כלפי מי שיפגע בצרכני ישראל ולא נאפשר התנהלות כזו״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הנדל סלקום לא טובה יותרצורי 01/2022/24הגב לתגובה זו0 0אך אותה לא תסגורסגור
-
2.אכן תקשורת חכמה. חכמים בלעשוקראובן הגלעדי 01/2022/24הגב לתגובה זו1 0חבר היה מחובר אצלם.סיפר לי סיפורי בלהות שעבר איתם. ושיא החוצפה היה שהם אייס מוישע גרוס פנו אליו במכתבי איום ודרישות פיקטיביות לשלם " חוב" שלא היה ולא נברא. אמרתי לחבר, כבר עדיף שתיבור לגור בבאר שבע שם מי שמשלם פרוטקשן מוגן. אבל אני אשאל : מדוע ההליכים האלה לא ננקטים כלפי חברות לפני שהם יתעללו בציבור הצרכנים ? כלומר למה שיברה כזו לא תשלם הפקדה כספית גבוהה אצל נאמן, וכל כלי פיקוח שימצא חריגים, יוכל לעתור לחלט את ההפקדה מהנוכליםסגור
-
1.ניסו לעקוץ גם אותי. ברוך שפטרנו.בני 01/2022/24הגב לתגובה זו2 0תודה לשר ולמשרד. החלטה למעלה מראויה.סגור