כסף וצרכנות

זו החברה המסתורית שנוחתת בישראל בדיוק בזמן לסיילים

בשבועות הקרובים יתחילו להימכר בישראל מכשירים של חברה חדשה שהוקמה רק השנה – אך אף אחד עדיין לא יודע אילו מוצרים היא תייצר
יאיר מור | 
אישה מחזיקה קופסת מתנה (צילום senivpetro / freepik)
לא קרה כלום: Nothing, החברה החדשה של היזם הסיני-שוודי קארל פיי, מגיעה לישראל בייבוא רשמי, ותימכר על ידי באג, כך חשפה רשת חנויות המחשבים והאלקטרוניקה הוותיקה בשעות הצהריים.

לפי פיי, המטרה של Nothing, שהוקמה רק בינואר האחרון, היא "לשבור מחסומים בין אנשים לטכנולוגיה כדי ליצור עתיד דיגיטלי טוב יותר". המוצר היחיד שהשיקה עד כה הוא אוזניות נטולות חוטים (TWS) בשם Ear(1), שכעת עומדות להימכר בסניפי באג החל מהחודש הבא. החברה מתעתדת להציע מוצרים נוספים – אך כרגע לא ידוע אילו מוצרים בדיוק. המידע היחיד שמסר פיי לגבי עתיד החברה שלו הוא כי היא מתכוונת ליצור "מוצרים טובים יותר, פשוטים יותר לשימוש, נגישים ונראים מדהים". לצורך יצירת המוצרים הללו הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם יצרנית השבבים קואלקום – אך זה לא אומר הרבה, שכן האחרונה מייצרת שבבים עבור כל דבר אפשרי, מאוזניות, דרך שעונים, סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ועד מכוניות.
למרות המסתורין סביב כוונות החברה, היא זוכה לעניין רב ברחבי העולם – אולי מכיוון שפיי הקים אותה לאחר שהצליח ליצור את מותג הסמארטפונים הסיני הראשון שנחשב ללהיט אמתי גם במערב – OnePlus, אותו הקים כעובד Oppo, יצרנית שרק השנה החלה להימכר בישראל למרות שהיא קיימת כבר למעלה מעשור, אך מוצרי המותג שהוקם במקור כחברת-בת שלה נמכרים כאן כבר כחצי עשור. בין המשקיעים הראשונים בחברה ניתן למנות את ממציא האייפוד, טוני פאדל; מייסד Twitch (שנרכשה על ידי אמזון תמורת כמיליארד דולר), קווין לין; מנכ"ל Reddit, סטיב האפמן; והיוטיובר קייסי ניישטאט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה