כסף וצרכנות

כמה הייתם משלמים עבור התחתונים של מייקל ג'ורדן?

מכירה פומבית בניחוח היסטורי: זוג תחתונים השייכים לאגדת העבר של ה-NBA שמקורו באחד מאנשי האבטחה הצמודים של הכוכב, עומדים למכירה כשהסכום שעד כה הוצע עבור הפריט המשומש מעל ל-1,000 דולר
כפיר אדר |  1
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
עבור אוהדי מייקל ג'ורדן שאינם יכולים להתקרב מספיק לאגדת ה-NBA שפרש ממשחק פעיל לפני 18 שנה, רק מכירות פומביות מספקות דרך חדשה לחוות את Airness שלו ו-​​Lelands מוכרים שורה של פריטים שלו, כולל את התחתונים שלו.
מקורב למכירה פומבית אמר כי התחתונים נלבשו "באופן קבוע". כך מתארת ​​Lelands את התחתונים של הוד אווירותו: "פריט יוצא דופן מראה שימוש מובהק שכן זוג התחתונים/מכנסי הדחיסה הזה לבש מייקל ג'ורדן עם כמה חוטים רופפים ניכרים בתפרים. מקורו באחד מבני משפחתו של מאבטח "המחול האחרון" של ג'ורדן, מייקל ווזניאק, ויש לו אפילו כתם יבש.
ההצעות שהוגשו התחילו ב-500 דולר ויימשכו עד ה-25 בספטמבר. נכון להיום ההצעה הגבוהה ביותר הייתה כ-1,100 דולר, עם עשרות הצעות שהוגשו עד כה. התחתונים אולי לא יהיו שוות כמה מהנעליים האייקוניות או מכרטיסי המסחר של ג'ורדן, אבל בהחלט מדובר במזכרת ייחודית של MJ.
אגב, בעקבות השפעת הסדרה הדוקומנטרית אודות ג'ורדן, "הריקוד האחרון" בנטפליקס והרעש שנוצר סביבו, שולם סכום שיא עבור נעלי סניקרס במכירה שנערכה בסות'ביס. כאשר, זוג Air Jordan 1 נדירות בו החזיק אספן נעליים נמכרו עבור לא פחות מ-560 אלף דולר בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מוכר
    איציק 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את התחתונים שלי ב-500 דולר אחרי הנחה.
    סגור