כסף וצרכנות

בריל רכשה את בעלת המותגים "נאוטיקה", "טימברלנד" ו"אמפוריום", כמה זה עלה?

הקבוצה הודיעה על רכישת 100% ממניות אס. בי. אן הלבשה, שמפעילה 58 סניפים ברחבי הארץ, זאת בנוסף ל-3 אתרי סחר. הרכישה תעשה בתמורה לסך של 13.8 מיליון שקל בסך הכל
כפיר אדר | 
שחר תורגמן (צילום אסף לב)
קבוצת בריל הודיעה היום (חמישי) על השלמת רכישת 100% ממניות חברת הבת "אס.בי.אן הלבשה", בעלת המותגים "נאוטיקה" (המונה 21 סניפים ברחבי הארץ), "טימברלנד" (17 סניפים) ו"אמפוריום" (20  סניפים).
סה"כ מפעילה חברת אס. בי. אן -  58 סניפים ברחבי הארץ כמו כן מפעילה החברה 3 אתרי סחר. הרכישה תעשה בתמורה לסך של 13.8 מיליון שקל. השלמת הרכישה טעונה אישור של רשות התחרות. את החברה ייצג בתהליך הרכישה עו"ד עמית בריגר ממשרד AYR עמר, רייטר, ז'אן, שוכטוביץ ושות'.
"קבוצת בריל" העוסקת בעיצוב, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה ממגוון מותגים פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לשנת 2020 ומציגה התייעלות בניהול המלאי עם ירידה ברמות המלאי  מ155 מיליון שקל ל-138 מיליון שקל על אף משבר הקורונה והסגרים וזאת במקביל להמשך התייעלות בפרמטרים התפעוליים אותן החלה עוד קודם.
תהליכים אלו הם שהובילו במהלך רבעון 4 למעבר לרווח תפעולי של 11.4 מיליון ₪ לעומת הפסד תפעולי של 2.8 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. במקביל, עברה החברה לרווח נקי לאחר מס של 5.6 מיליון שקל ברבעון רביעי 2020 לעומת הפסד של 7.1 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. גם בהשוואה שנתית, עברה הקבוצה לרווח תפעולי של 13 מיליון שקל בשנת 2020 לעומת רווח תפעולי של 10.8 מיליון שקל בשנת 2019.
לדברי יו"ר דירקטוריון החברה שחר תורג'מן: "השלמת תהליך הרכישה של חברת הבת, מ-50% לכדי 100% מידי חברת "סקאל ספורט", הינה תוצאה טבעית של פעולות ומהלכים שהחלו כבר בשנים קודמות בניהול חברת הבת. חברת "אס.בי.אן הלבשה", מציגה לאורך השנים יכולות צמיחה וביצועים מהטובים בענף". את שנת 2020 סיימה החברה עם מחזור מכירות של 141 מיליון שקל ורווח נקי של 4.3 מיליון שקל.
לדברי תורג'מן: "לחברה פוטנציאל צמיחה באמצעות רשת חנויות "אמפוריום", אשר רכישתן הושלמה בשנת 2019 מידי "סקאל ספורט" ובעקבות משבר הקורונה בשנת 2020 טרם בא פוטנציאל הצמיחה ליידי ביטוי, החברה בוחנת אפשרות לשילוב של מותגים נוספים התואמים לתמהיל המותגים הקיים ברשת ופתיחתן של חנויות נוספות של הרשת".
פוטנציאל צמיחה נוסף הינו באמצעות 3 אתרי הסחר "נאוטיקה","טימברלנד" ו"אמפוריום", אותם מפעילה החברה, אשר באו ליידי ביטוי במהלך הסגרים של שנת 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה