כסף וצרכנות

אושר המיזוג בין סלקום לגולן טלקום: האם נשלם יותר?

המהלך הפך את קבוצת סלקום למפעילת התקשורת הגדולה בישראל. משרד התקשורת: "סבורים כי המהלך לא יפגע ברמת התחרותיות בשוק התקשורת" 
אנגלינה יוסים | 
סלקום, גולן טלקום (צילום פייסבוק)
אושר המיזוג בין החברות סלקום לגולן טלקום – כך הודיע היום (חמישי) שר התקשורת, יועז הנדל. בכך הפכה קבוצת סלקום למפעילת התקשורת הגדולה ביותר בישראל. במסגרת התנאים לאישור המיזוג פעל התנאי כי השירות ללקוחות גולן יישמרו.
ממשרד התקשורת נמסר כי "המשרד סבור כי המהלך לא יפגע ברמת התחרותיות בשוק התקשורת וימשיך לפעול על מנת לשמור על 'מגרש משחקים' מאוזן המאפשר תחרות הוגנת בין השחקניות השונות בשוק. לאחר בחינה של הבקשה למיזוג החברות, ולאחר המלצת צוות שר התקשורת, השר יועז הנדל, לאשר את עסקת המיזוג בין חברת סלקום לחברת גולן".
ביוני האחרון, אגף תקציבים במשרד האוצר הודיע למשרד התקשורת ורשות התחרות כי אינו מתנגד למיזוג סלקום וגולן טלקום וכי הוא לא צופה פגיעה בתחרות. לאחר מכך הודיע רשות התחרות כי אינה מתנגדת למיזוג, וההחלטה הסופית הייתה של משרד התקשורת, שכאמור נקבעה היום.
מוקדם יותר היום מסר משרד התקשורת כי הושלם מכרז רשת הדור החמישי, מהנתונים עלה כי קבוצת סלקום-אקספון וגולן טלקום רכשו בסכום הגדול ביותר, בסך 115 מיליון שקלים. במקום השני פלאפון שתשלם 88 מיליון שקלים ופרטנר והוט מובייל ישלמו 62 מיליון. כל החברות קיבלו את אותה כמות תדרים בתחומי ה-700 מגה הרץ, ה-2,600 וה-3,500 מגה הרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה