כסף וצרכנות
ההזמנות בוולט בהתרסקות? השליחים בתלונות קשות
הנהגים והמשלוחנים טוענים כי הם מקבלים הרבה פחות עבודה מבעבר בשל הזעם הצרכני, שליח אחד ציין כי "זה פגע בעבודה בטירוף"
פחות מ-72 שעות אחרי ששירות המשלוחים וולט הודיע על הקפצת דמי התפעול למשתמשי האפליקציה כך שישונו מסכום קבוע של 2 שקלים לסכום משתנה שנקבע על פי גובה ההזמנה ויכול להגיע עד ל-5.90 שקלים מקסימום להזמנה, וכבר הבלגן מורגש בשטח.
גולשים רבים שלא אהבו את הבשורה שרק מכבידה על הכיס המרוקן גם כך של הצרכן הישראלי, יצאו למחאה ספונטנית עם קריאה למחוק את אפליקציית המשלוחים, בין היתר, באמצעות פוסט שצבר מאות לייקים בקבוצת סיקרט תל אביב בפייסבוק. גם הנהגים והמשלוחנים טוענים כי הם מקבלים הרבה פחות עבודה מבעבר בשל הזעם הצרכני.
על פי YNET, השליחים והמסעדות מביעים תסכול עמוק מהמהלך. שליח אחד ציין כי "זה פגע בעבודה בטירוף", תוך שהוא מדגיש את הירידה בתמחור למשלוח מ-22 שקל ל-15-18 שקל. בקבוצות השליחים מדווחים על "מוות קליני" בעבודה, אך קיימים גם קולות אופטימיים הטוענים כי "תל אביב מכורה לוולט" וכי הצרכנים צפויים לבחון את המנוי ולהסתגל לשינויים. המתחרים, כמו משלוחה, מנצלים את ההזדמנות ועולים בהורדות, אך עדיין רחוקים מנתחי השוק של וולט.
האם המחאה תביא לשינוי אסטרטגי של החברה או שמא וולט תשרוד את הסערה? רק הזמן יגלה. עם זאת, ברור כי המהלך העסקי מעורר התנגדות רחבה הן מצד השליחים, המסעדות והן מצד הצרכנים, והחברה תצטרך להתמודד עם השלכותיו בטווח הקרוב.
עוד ב-
בינתיים, מי שפעלה במהירות בניסיון לפנות לקהל הצרכנים המאוכזב היא אפליקציית משלוחה הישראלית, למשלוחי אוכל: "למה לך לשלם דמי תפעול?! מה זה בכלל?" נכתב בהודעה שהופיעה בפני משתמשי השירות לצד ציון ארץ המקור של האפליקציה המתחרה לעומת משלוחה הישראלית. "לא לצאת פראייר זה ב-DNA של כל ישראלי. הם (אימוג'י של דגל פינלנד, ארץ המוצא של וולט. מ"א) לוקחים 5.90, אנחנו נותנים. במשלוחה אין דמי תפעול, אין עוקץ ויש קאשבק במלא מקומות", צוין בהודעה המפורשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תבשלו בבית יותר זול ויותר בריא אתם אוסף של עצלנים (ל"ת)משה ראשל"צ 01/2025/23הגב לתגובה זו0 0סגור