כסף וצרכנות
רשתות השיווק בישראל חוששות: זה המהלך החדש שיגן על הצרכנים
על רקע ההחלטה של רשתות השיווק בישראל על השימוש בצגים דיגיטליים במקום סימון מחירים ידני על גבי המוצרים, זאת בניגוד לחוק הקיים, הרשות להגנת הצרכן פיתחה "מלשינון", בו יוכלו צרכנים בסופרים לשלוח תלונות על סופרים שאינם מסמנים את המחירים על גבי המוצרים
על רקע ההחלטה של חלק מרשתות השיווק בישראל על השימוש בצגים דיגיטליים במקום סימון מחירים ידני על גבי המוצרים, צרכנים רבים בישראל הביעו את זעמם על המהלך החדש שלא מאפשר להם לראות את המחיר המוטמע על כל המוצרים, עד שהם מגיעים לקופה, זאת למרות שמדובר במהלך שמנוגד לחוק הנוכחי.
בעקבות כך, ב"וואלה!" פורסם היום (חמישי) על מהלך חדש שהחלה הרשות להגנת הצרכן, במסגרתו היא פיתחה "מלשינון", שאליו יכולים יהיו הצרכנים ברשתות השיווק לשלוח תלונות על סופרים שאינם מסמנים את המחירים על גבי המוצרים.
על פי הדיווח, ניתן יהיה לשלוח את התלונות דרך האתר של הרשות להגנת הצרכן, שם מתחייבים לטפל באופן מיידי בכל תלונה שתעבור אליהם באמצעות "המלשינון" החדש שהשיקו לטובת הצרכנים.
כזכור, לפני כשבועיים נערך כנס הקמעונאות של שטיר, בו השתתף גם רמי לוי, בעלי הרשת "רמי לוי שיווק השקמה", שם הוא הגן כמובן על השימוש בצגים דיגיטליים במקום סימון מחירים ידני על גבי המוצרים, תוך שהוא מותח ביקורת על שיטת הסימון הקיימת ועל המגבלות שהיא מייצרת.
"זה לא קורה רק אצלי", אמר לוי בהתייחס לכך שלא כל המחירים מסומנים כיום על המוצרים ברשת שלו וברשתות אחרות. הוא הדגיש כי הצגים הדיגיטליים יעניקו פתרון מתקדם ויעיל יותר: "הצגים יספקו 100% שקיפות לצרכנים ויהיו תואמים לחלוטין למחירים בקופה. הם יאפשרו לעדכן מחירים בזמן אמת, ימנעו טעויות ויצמצמו את הצורך בעבודת יד מיותרת".
לדברי רמי לוי, עבודת הסימון הידנית שמתבצעת כיום מגבילה ומובילה לטעויות: "העובדים שעוסקים במיתוג המחירים עושים עבודה קשה מאוד, ולעיתים טועים. אם הם לא מגיעים לעבודה, או כאשר יש מבצעים שמתעדכנים, הצרכן לא תמיד רואה את המחירים המדויקים. הגיע הזמן להפסיק עם זה".
לוי גם התייחס להשפעה של הצגים הדיגיטליים על חוויית הצרכן: "פרסום המחיר בצורה דיגיטלית יאפשר שקיפות מלאה ויאפשר לצרכן להשוות מחירים בצורה נוחה ואמינה. מה שטוב באירופה, טוב גם לישראל".
עוד ב-
לסיום, לוי העביר מסר זועף לעורכי הדין והמחוקקים העוסקים בתחום הצרכנות: "הגיע הזמן שעורכי הדין יתחילו לעבוד נכון ולקדם פתרונות אמיתיים עבור הצרכן. אנחנו כאן כדי לדאוג ל-100% שקיפות ולשיפור מתמיד לטובת הלקוחות שלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה