כסף וצרכנות

רשת אפריל פותחת סניף חדש: זה המקום שנבחר

רשת הביוטי אפריל פתחה מחדש את סניף קניון עזריאלי איילון לאחר שעבר שיפוץ מקיף ועיצוב מחודש. החנות החדשה משתרעת על שטח של 110 מ"ר, הושקעה בה כ-1.8 מיליון ש"ח, ומציעה ללקוחות חווית קנייה ייחודית במרחב עכשווי ומעוצב
ענת סימן טוב | 
הסניף החדש של אפריל (צילום שי אפשטיין)
רשת הביוטי אפריל פתחה מחדש את חנותה בקניון עזריאלי איילון לאחר שיפוץ רחב והשקעה של 1.8 מיליון ש"ח בעיצוב חדש ויוקרתי. החנות החדשה, שנמצאת בקומה הראשונה והמרכזית של הקניון, מציעה מגוון רחב של מוצרי בישום, טיפוח ואיפור, ובין היתר גם את מותג הבישום המהפכני Escentric Molecules. השקת החנות החדשה מסמלת את ההתפתחות המתמשכת של הרשת, המובילה את תחום הביוטי בישראל.
חנות אפריל בקניון עזריאלי איילון נפתחה לראשונה לפני כ-29 שנים והייתה בין הסניפים הראשונים של הרשת. מאז פתיחתה שופצה החנות מדי עשור, וכעת היא נפתחה בעיצוב חדש, שנעשה בשיתוף פעולה עם סטודיו H2O PURE DESIGN, שיצר שפה גרפית ועיצוב קונספט אדריכלי שמחבר את הלקוח לחוויית קנייה פיזית ויזואלית. עיצוב החנות כולל אלמנטים מיוחדים, בהם קיר אינפיניטי ענק שמציג את קולקציית הבשמים בצורה מרהיבה.

החנות החדשה מציעה מותגי בישום, טיפוח ואיפור מוכרים וגם את המותגים הבלעדיים של אפריל, כולל קולקציות נישה שנמצאות בשוק מעל עשור. המותג Escentric Molecules, ששולב לראשונה בחנות, מציע גישה מינימליסטית למוצרי בישום, שמתמקדים במולקולות ניחוח בודדות, והיו חלוצים בתעשיית הבישום העולמית מאז הקמתם ב-2006.
מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל, ציינה כי הרשת ממשיכה להשפיע על עולם הביוטי בישראל, ומציעה ללקוחות את המגמות והטרנדים החדשים ביותר. אליהו הוסיפה כי לצד חווית הקנייה בחנויות, פלטפורמת האונליין של אפריל צמחה בשנים האחרונות, אך הרשת תמיד מעדיפה לפגוש את לקוחותיה באופן אישי בחנויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה