כסף וצרכנות

יטבתה בבשורה נוסטלגית: זה הטעם החדש לשוקו האהוב

מחלבת יטבתה משיקה בימים אלו מהדורה מיחדת של שוקו בטעם בזוקה במטרה ליצור  טעם נוסטלגי לשוקו הישן והבזוקה האהובה
ענת סימן טוב | 
שוקו יטבתה (צילום shutterstock, יטבתה)
מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בזוקה, המחברת בין שני מותגי העל ומעניקה חוויית טעם מיוחדת ונוסטלגית.
הרעיון נוצר תחת השילוב של מחלבת יטבתה, המוכרת לנו בשקיות הבוקר יחד עם הלחמנייה, ארוחת בוקר נוסטלגית וטעימה יחד עם טעם הבזוקה שזהו מותג אייקוני ותיק המעלה זיכרונות וניחוחות ילדות, המייצרים חיבור בין מסורת לחדשנות מוצרית וחוויה חדשה ומעניינת לצרכנים.


הטעם החדש של יטבתה. קרדיט: סטודיו שטראוס
הבזוקה, הוא אחד המותגים האהובים ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד, ממשיך לשמור על אופיו הייחודי ומזוהה עם צבעים שמחים, קומיקס מצחיק וניחוח של נוסטלגיה. המהדורה המיוחדת מציעה חוויית שתייה מרעננת שמבוססת על טעם הבזוקה האייקוני, עם עיצוב ורוד בולט ומשעשע.
החיבור בין השניים גורם סקרנות כלפיי הצרכן הן מבחינת הטעם והן מבחינת המוצר עצמו. השילוב בין השניים נראה שמוליד טרנד חדש של שילוב טעמים ייחודי בדיוק כמו שזכור לנו מטעמי הגלידות למיניהם ששילבו טעמים ייחודים כמו במבה אדומה וקורנפלקס בתוך הגלידה שלכם. מה שבטוח, סרטון ויראלי אחד בטיקטוק, יגרום להעלמת המוצר מן המדפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה