כסף וצרכנות

רמי לוי או יוחננוף: איזה סל פירות וירקות הוא המשתלם ביותר

בבדיקת סל הפירות והירקות השבועי, מחירי הסל מאוזנים, גם במחירי הפרט וגם בסל הכולל של סלי המזון. ice  בדק ומצא, איזה סל פירות וירקות הוא המשתלם ביותר?
ענת סימן טוב | 
סל הפירות והירקות הזול ביותר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
השבוע סל הפירות והירקות נמצא במצc של סטטוס קוו במחירים ואין שינויים ניכרים במחירים. אף השבוע, ישנה הוזלה של שקלים בודדים בכמה מרשתות המזון.
כמדי שבוע ice בדקה והשוותה פירות וירקות בין רשתות המזון. השבוע, סל המזון היה זול יותר בחלק מהרשתות ובחלק אחר הסל התייקר טיפה בכמה שקלים. הסיבה לכך היא, שחלק מהרשתות הורידו מחירים גבוהים שהיו כדי להשוות לשוק, ואלו שהתייקרו העלו בהתאם לשוק.
בדקנו והשוונו בין 6 רשתות סופרים, סל פירות וירקות המכילים: בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה, קישוא, כרוב לבן, אבוקדו, חציל, תפוח עץ חרמון, בננות, אפרסק, תפו"א מנגו ואגס, בין מספר רשתות מזון און ליין באינטרנט שנבדקו במוצאי שבת.
הרשת עם הסל הזול ביותר, היא הסל של יוחננוף  עם סל של 146.60 שקלים, לעומת הסל היקר ביותר של רשת קרפור  עם סל של 198.05 שקלים, שנשארה עם אותו עלות של סל מזון כמו בשבוע שעבר. המחירים בסל השבועי בחלקן ירדו בכמה שקלים משבוע שעבר, ובחלק אף אין שוני. מה שמעיד על קו סטטי של מחירים בסקטור זה.
לפי דו"ח החקלאות של פירות וירקות של משרד החקלאות,  נראה כי השבוע ישנה ירידה במחירים של הבצל 4%, מלפפונים בולטים עם ירידה במחיר של 17%, עגבניות ירידה של 2%, עגבניות שרי ירידה של 8% ושל הקישואים ב11%. מבחינת הפירות נראה כי ישנה ירידה במחירי המנגו של 4% ושל ענבים כהים של 14%.
אין ספק שסלי פירות וירקות הם סלים לא זולים, אם תעשו השוואה תוכלו לחסוך לא מעט כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה