כסף וצרכנות

אמזון מגיבה: אלו הצעדים שנקטה כנגד הסרטון הויראלי

אתמול פירסמה אמזון סרטון ויראלי עם ד"ר רובבה בורנו שענדה בסרטון שרשרת זהב בולטת עם מפת ישראל ועליה דגל פלסטין. סרטון זה עורר זעם בקרב הגולשים. כיום, אמזון מגיבה
ענת סימן טוב | 
אמזון (צילום shutterstock, amazon)
לאחר הסרטון הויראלי בו ד"ר רובה בורנו, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הענן של אמזון עוררה סערה גדולה בסרטון לקידום כנס re:invent של החברה, שיתקיים בדצמבר, בו הזמינה בורנו את הצופים להצטרף לחגיגה הטכנולוגית. הבעיתיות בסרטון שהופץ היא השרשרת אותו ענדה בורנו. מדובר בשרשרת זהב נוצצת בצורת מפת ישראל. אלא שבמקום סמל המגן דוד, מתנוסס במרכז המפה דגל פלסטין. המשמעות לכך משתמעת לכיוון אחד, והמסר ברור כשמש.
הסרטון עורר זעם בעקבות הנעשה בשביעי לאוקטובר ועל כך שישנם 101 חטופים שעדיין נמצאים בעזה. בעקבות המחאות והזעם מקרב הגולשים והצרכנים ברשת כנגד הסרטון, אמזון החליטה לנקוט בצעדים על ידי כך שהסירה את הסרטון מהרשת והגיבו בתגובה לכך: "האלימות ואובדן החיים המתרחשים מדי יום במזרח התיכון הם טראגיים, ובאמזון, ליבנו ומחשבותינו עם כל אדם או קהילה שנפגעו. ההנהלה שלנו ממשיכה להיות בקשר קבוע עם הצוותים שלנו באזור ותומכת בהם. הסרטון שצולם לא היה אמור להיות הצהרה פוליטית, הורדנו את הסרטון ונפרסם חדש בימים הקרובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה