כסף וצרכנות

אמזון פריים: זה מה שיקרה באתר ב-48 שעות הקרובות

אמזון פריים דיי, החל היום למשך 48 שעות עד מחר בחצות. ביומיים הללו מנויי פריים דיי יוכלו להנות ממחירי כאסח של מוצרים מעל ל70% הנחה. כל מה שאתם צריכים לדעת על היומיים הללו
ענת סימן טוב | 
לוגו אמזון (צילום Shutterstock)
אמזון פריים דיי, החל היום למשך 48 שעות, עד מחר ה-9 באוקטובר בחצות. במסגרת היומיים הללו, מנויי אמזון פריים דיי, יוכלו לרכוש מוצרים רבים בהנחות משמעותיות. ישנם מוצרים שנמכרים מעל ל-70% הנחה.
חברת הסחר הגדולה בעולם, תקיים את ה-Prime Day - יום של מבצעים סגורים לחברי פריים בלבד בהנחות משמעותיות. המבצע יתקיים באתרי אמזון האירופאים בסביבות 00:00 בלילה על פי שעון ישראל. כמו ביולי האחרון, גם הפעם מדובר ביומיים של מכירות.
עבור אמזון  אלו ימי מכירות מטורפים, אפילו יותר מהבלאק פריידי. אך בשונה מימי מכירות רגילים, בכדי להנות מההנחות הללו, עליכם להיות מנויים לאמזון PRIME .החודש הראשון הוא בחינם להתנסות, ולאחר מכן תשלום יעלה לכם 14.99 דולרים לחודש. אם תרצו להוזיל את המחיר, ישנו מסלול של מחיר שנתי של 139  דולרים. אם טרם נרשמתם לניסיון חינם, היום זה היום שתוכלו להירשם וגם ליהנות מההטבות המשמעותיות שחברת הסחר מציעה.
לפני שאתם מזמינים מוצר כלשהו שימו לב, קודם כל תעשו השוואה מול הארץ. שנית, לא לשכוח כי מעל הזמנה של 75 דולרים יש תשלום של מכס. במוצרים עם תשלום של מכס, תוכלו לראות באתר, כמה יעלה לכם המוצר עם המכס. בנוסף, שימו לב אם ישנן עלויות משלוח שעשויות לייקר את המוצר משמעותית. דבר אחרון, מעל 500 דולרים, כבר תצטרכו לשלם גם  מכס וגם מע"מ.
בכדי למצות את היומיים הללו כמה שניתן, ישנם אתרים שיש להם קשבקש לרכישה דרכם, כך שתוכלו להנות גם מקשבקש עבור הרכישות אשר תבצעו באמזון פריים דיי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה