כסף וצרכנות

ריקול למאכל האהוב: אלה המוצרים שיורדים מיידית מהמדפים בישראל

היבואן והמשווק אול אורגני בע"מ, מודיע על החזרת המוצרים הבאים - קוואקר עדין אורגני ושיבולת שועל להכנה מהירה ללא גלוטן, עקב הימצאות נגיעות של חרקים: "אנו מתנצלים על התקלה ועל חוסר הנוחות לציבור"
מערכת ice | 
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היבואן והמשווק אול אורגני בע"מ, הוציא היום (שני) הודעת ריקול חריגה, בתיאום עם משרד הבריאות שירות המזון מחוז מרכז, מודיע על החזרת המוצרים הבאים - קוואקר עדין אורגני ושיבולת שועל להכנה מהירה ללא גלוטן, עקב הימצאות נגיעות של חרקים. 
להלן פרטי המוצרים: קוואקר עדין אורגני – שבבי שיבולת שועל מלאה גרסים אורגניים  ללא גלוטן של מותג הרדוף, כעשר הברקוד שמופיע על האריזה הוא:  7290017325804 והתוקף הוא: עדיף להשתמש לפני התאריך המוטבע על האריזה: 30.5.25. המוצר נארז על ידי סנקי בע"מ מגדל העמק, ומשקלו 500 גרם.
בנוסף על כך, גם המוצר שיבולת שועל להכנה מהירה ללא גלוטן ממותג גרין, עליו מוטמע הברקוד 7296073497721 והתוקף הכתוב עליו, עדיף להשתמש לפני התאריך המוטבע על האריזה: 30.5.25, שנארז על ידי סנקי בע"מ מגדל העמק ומשקלו 500 גרם.
בהודעה של החברה ללקוחות נכתב כי "אנו מבקשים מהצרכנים שלא לצרוך מוצרים אלו. חברת אול אורגני מתנצלת בפני לקוחותיה, מבצעת בדיקה מקיפה של הנושא ופועלת לאיסוף המוצר מנקודות המכירה. אנו מתנצלים על התקלה ועל חוסר הנוחות לציבור ומודים לצרכנים על שיתוף הפעולה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה