כסף וצרכנות

מהפכה ברשת קרפור: זאת העיר עם הסניף הראשון

 
רשת קרפור שממשיכה להתרחב, פתחה אתמול והיום עוד שני סניפים חדשים במקומות שונים בארץ ונמצאת עם הפנים קדימה להמשך ההתרחבות, בלעדי לice
ענת סימן טוב | 
קרפור (צילום shutterstock)
קרפור ענקית המזון הבינלאומית מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית שלהם ופותחת ביומיים שני סניפים חדשים.
אתמול השיקה קרפור, את הסניף ה-103 שלה ברמת גן. מדובר בסניף בעיצוב אירופאי עם חווית קנייה בינלאומית עם מעדנייה, קצביה ומאפיה צרפתית, מחלקת ירקות ופירות פרימיום ומגוון מוצרי קרפור הבינלאומיים.
בנוסף, היום  פתחה רשת קרפור סניף ראשון בדימונה, במרכז מסחרי. גם בסניף הזה, כמו ברמת מדובר בחווית קנייה בינלאומית עם קצביה משובחת, ומאפיה צרפתית, מחלקת ירקות ופירות פרימיום ומגוון מוצרי קרפור הבינלאומיים.
הרשת ממשיכה בפתיחת הסניפים המואצת בפריסה ארצית במגוון מוקדים ומציעה לקהל הצרכנים את מוצרי קרפור האיכותיים בסטנדרט אירופאי כולל היצע רחב של מוצרי מזון, שימורים, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, ניקיון ועוד. 
מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ ופותחת את הסניף השני בעיר רמת גן. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב באזורים נוספים וחדשים ומציעה לקהל הלקוחות חווית קניה אירופאית, במחירים אטרקטיביים וכמובן, את מוצרי קרפור האיכותיים והמשתלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה