כסף וצרכנות

מהפכה ברשתות החרדיות: נטו חיסכון פתחה את סניף הדגל הענק

רשת הסופרים 'נטו חסכון', פתחה סניף חדש בעיר אשדוד. הרשת תחת המותג סופר ספיר, מתרחבת וצפויה לפתוח עוד סניפים בפריסה ארצית בקרוב
ענת סימן טוב | 
סניף חדש נטו חיסכון אשדוד (צילום יחצ)
רשת הסופרים 'נטו חסכון', חנכו הבוקר סניף חדש באשדוד. את המעמד פיארו ונשאו דברים רבני העיר, ראש העיר, ועוד עשרות אישי ציבור וקהל רב מתושבי העיר אשדוד. 
הסניף החדש מציג קידמה טכנולוגית, סטנדרטים חדשים וגבוהים במיוחד בתחום חנויות מזון, חידושים וחדשנות אירופאית שמיושמים לראשונה כאן בארץ. השירות הוא חלק בלתי נפרד מניהול הסניף, מדגישים ההנהלה. הרשת משקיעה משאבים רבים בהקמת צוות שירותי במיוחד על מנת להביא לתודעת שירות גבוהה ביותר בסניף.
בנוסף, רשת  'סופר ספיר', בעלי המותג 'נטו חסכון', פתחו סניף חדש אתמול בקרית ים, בחנות מושקעת וייחודית.

סניף חדש מעוצב. צילום: יח"צ
 
בסניף, קיימת מחלקת פיצוחים המכילים מגוון ענק של פיצוחים טריים בקלייה במקום, מחלקת ממתקים עשירה ומגוונת בתפזורת ובעיצוב חדשני. מחלקת בשר טרי מבית 'נתח קצבים' ומגוון ענק של בשרים איכותיים ובכשרות מהודרת, לצידו גם מחלקת דגים טריים.

סניף חדש באשדוד, נטו חסכון. צילום: יח"צ
אורן ספיר, יחד עם אחיו אבינועם,  בעלי הרשת ציין בהתרגשות כי "פתיחת הסניף באשדוד היא ציון דרך חשוב בדרך להגשמת החזון של החברה, להביא חווית קניה ברמה גבוהה, מגוון עשיר של מוצרים מותאמים בכשרויות מהודרות, וכל זה בלי להתפשר על מחירים זולים וחסכוניים. הרשת שחרטה על דגלה להיות המובילה בישראל,  שפונה למגזר החרדי ולספק לו את המגוון הנכון והמתאים תוך כדי שמירה על חווית הקניה הייחודית במחירי דיסקאונט."
רשת ‘נטו חיסכון’ היא חלק מקבוצת ספיר, רשת מזון עם כ-70 סניפים בפריסה ארצית, תחת המותג 'סופר ספיר' בבעלות האחים אורן ואבינועם ספיר. לפני כ-5 שנים, הקימו את רשת ‘נטו חיסכון’ שמונה כיום חמישה סניפים בקרב המגזר החרדי: הסניף החדש באשדוד, וסניפים במודיעין עילית, ביתר עילית, צפת, ומעלות. ובע”ה בקרוב יושקו סניפים נוספים, בטלזסטון, בבית שמש, בעפולה, ובבני ברק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה