שיווק ופרסום

קרפור בשינויים במערך השיווק: זו מנהלת מותג החדשה

לאחר שלוש וחצי שנים בתפקיד, ירדן ויזל מסיימת את תפקידה בענקית הסופרמרקטים הישראלית, ועוברת לתפקיד מנהלת שיווק ביאנגו דלי. מי שנכנסת לנעליה היא ירדן סמואל ממשרד הפרסום יהושע שבעבר ניהלה את הפרסום והסושיאל של שופרסל אונליין. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
קרפור (צילום shutterstock)
מערך השיווק של רשת הסופרמרקטים הפופולארית קרפור בניהולו של מיכאל לובושיץ, עם שינויים. לאחר שחשפנו ב-ice על מינויה של חגית טייגפלד לראש מערך השיווק, עתה חילופים נוספים גם בתפקיד מנהלת המותג שמתחת לחגית.
מנהלת המותג, ירדן ויזל, סיימה את תפקידה בחברה לאחר 3 וחצי שנים, ומי שנכנסה לנעליה היא ירדן סמואל שמונתה למנהלת מותג  קרפור. סמואל הגיעה לקרפור ממשרד הפרסום יהושע ובעברה ניהלה את הפרסום והסושיאל של שופרסל אונליין. בכך, סמואל מצטרפת לצוות השיווק של קרפור תחת ניהולה של חגית טייגפלד.

ירדן סמואל. צילום: יחצ
ויזל עצמה עברה לתפקיד מנהלת שיווק ביאנגו דלי. בדברי הפרידה, כתבה: "אחרי שלוש שנים וחצי מרתקות ומעצימות אני מסיימת את תפקידי בקרפור ועוברת לאתגר המקצועי הבא שלי. זכיתי להיות חלק מנבחרת מדהימה של אנשים ולעשות ביחד איתם היסטוריה, פתחנו 50 (!!!) סניפי קרפור ביום אחד ועוד 50 סניפים בקצת יותר משנה, השקנו אלפי מוצרים מדהימים של קרפור, הקמנו אפליקציה ושני אתרים, זכינו במקום הראשון במדד הפרסומות של יוטיוב, הפקנו חוברות מתכונים, סרטונים מגניבים, שת״פים עם משפיענים ועוד מלא עשייה מדהימה".
לסיום כתבה: "עבדתי עם האנשים הכי מוכשרים ובעלי אמביציה בשוק ואני מודה על כל רגע שבו למדתי והתפתחתי. אני יוצאת מקרפור עם ארגז כלים עמוס ומלא כדי לכבוש את היעד הבא. תודה לכל מי שהיה חלק מהמסע שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרפור זו הונאה
    רחלי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נפתח המגדל העמק סניף. וואו ..מה זה שמחתי שסוף סוף תהיה תחרות בין הסופרים....אז לא...אין תחרות כלל. קרפור יקרה יותר מכל שאר הסופרים בעיר. אכזבה!!!
    סגור