כסף וצרכנות

השפעת המתח הביטחוני: עלייה בביקוש לשעוני טלפון לילדים

המצב הבטחוני העלה את דאגות ההורים לרכישת מוצר שיכול לתת להם מעקב על ילדיהם בכל רגע נתון  בכדי להרגיע את מפלס הלחץ שלהם
ענת סימן טוב | 
בית ספר (צילום shutterstock)
מסתבר כי המתח הביטחוני בצפון בתקופה האחרונה מביא את ההורים לחפש אחר פתרונות טכנולוגים שיוכלו להוריד את מפלס החרדה. זינוק של פי שלוש במכירות השעונים החכמים לילדים של קידיווטש בהשואה לתחילת המלחמה. כחלק מהסיבות המצב הביטחוני בצפון שמחמיר בשבועות האחרונים, הדרך ממסגרות הלימודים הבייתה ובשעות הפנאי זאת לצד רצון ההורים לדעת בכל רגע נתון היכן הילדים נמצאים כשהם בעבודה.
השעון החכם של קידיווטש מאפשר בין היתר לשוחח עם הילדים לראות היכן נמצאים באמצעות מפה לבצע האזנה מרחוק וכן בגרסאות החדשות שהחברה שיחררה ישנה מצלמת וידיאו שניתן להפעיל מרחוק ולראות את סביבת הילד ולשמוע. השעון נשלט על ידי אפליקציה המותקנת במכשירים הניידים של ההורים ולמעשה מאפשרת לשלוט בשעון מרחוק על השיחות והתוכן. הדגמים החדשים תומכים באפליקציות WhatsApp Tik Tok,  YouTube ההורה יכול להחליט אם לאפשר או לחסום אותן.
לדברי קרין עזרא מנהלת שיווק ומכירות בחברת קידי ווטש: "אנו עדים לעלייה בשיעור של כפי שלוש בפניות ובמכירות של השעונים החכמים של קידיווטש בהשוואה לתחילת המלחמה. המצב הביטחוני והחרדה יוצרים ביקוש בקרב הורים רבים לחפש אחר פתרונות טכנולוגים שיאפשרו להם לתקשר עם הילדים באופן מיידי. קידיווטש נותן שקט להורים בכך שמאפשר להורים לתקשר עם הילדים בכל זמן נתון, לאתר את מיקומם , לבצע שיחת וידאו ולהאזין לסביבה ולקבל התראה מיידית במידה והילדים בסכנה כלשהי ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה