קריירה ולימודים

החברה שתשלם לכם 100 דולר לשעה כדי לצפות ב-TikTok

מכורים לטיקטוק? אולי תוכלו להפוך את זה להכנסה משתלמת במיוחד. סוכנות משפיענים מנסה לגלות טרנדים חדשים ברשת, ומוכנה לשלם על זה הרבה כסף. ככה תוכלו להגיש מועמדות
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
אם אתם ממילא מבלים שעות ב-TikTok כמו רבים אחרים, אז אולי מצאתם את עבודת החלומות שלכם.
סוכנות שיווק המשפיענים Ubiquitous מחפשת שלושה אנשים שיקבלו שכר של 100 דולר לשעה כדי לצאת לצפות במשך עשר שעות ב-TikTok. החברה מקווה שהמאמץ יעזור לה לאמוד מגמות מתפתחות באינטרנט.

כדי להגיש מועמדות למשרה TikTok Watching, עליכם להירשם לערוץ היוטיוב של Ubiquitous ולשלוח הסבר קצר על הסיבה שאתם הכי מתאימים. החברה מחפשת אנשים בני 18 ומעלה שיודעים איך הפלטפורמה עובדת - במיוחד מתמצאים בטרנדים.
"המועמדים שנבחרו יעזרו לנו גם לגלות מגמות מתפתחות שהם מזהים על ידי מילוי מסמך פשוט", נכתב באפליקציה.
טרנדים פופולריים שהפכו לוויראליים בפלטפורמה כוללים סרטון של ילד מתוודה על אהבתו לתירס, ובסופו של דבר הופך לאייקון מדיה חברתית נערץ המכונה "ילד התירס". טרנד נוסף ידוע בשם "The Hot Girl Walk", שבו יוצרי תוכן חולקים את החוויות שלהם במהלך טיולים ארוכים בחוץ כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית.
לאחר סשן הצפייה, המשתתפים יתבקשו לפרסם את החוויה שלהם בכל פלטפורמת מדיה חברתית שיבחרו ולתייג את החברה. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 31 במאי. המועמדים יקבלו הודעה שבעה ימים לאחר סגירת הבקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה