כסף וצרכנות

טופ 5: אלו חמשת מקומות הלינה המיוחדים ב-AIRBNB

ביומיום אתר Airbnb מספק חווית אירוח בדירות לאנשים שמחפשים ללון בצורה זולה יותר או ארוכת טווח. אך לאתר קיים גם כמה סוגי לינה מיוחדים ואיקונים, שמהווים חווית לינה מיוחדת. חמשת דירות מיוחדות ב-AIRBNB
ענת סימן טוב | 
Airbnb בבודפשט (צילום shutterstock)
אתר AIRBNB, הוא אתר שמציע שירותי לינה בבתים ובמקומות מיוחדים ברחבי הארץ ובעולם. מדובר בשירות של השכרת בית מאדם פרטי לרוב, במחירים שלעיתים זולים יותר מלינה במלון. לרוב השימושים באתרים אלו  מיועד נטו לשינה כתחליף למלון.
אך עם זאת, באתר AIRBNB קיימים מקומות מיוחדים מאוד ללינה, והעלות שלהם לא ממש זולה. מדובר במקומות לינה שמיועדות בעיקר לתצלומי אינסטגרם, ופחות ללינה אמיתית. ליקטנו חמישה מקומות, שאולי הייתם רוצים ללון בהם.
1. בית הבובות של POLLY POCKET
הבית קיים ב ווסטפורד, מסצ'וסטס, ארצות הברית ומיועד ל4 אורחים. יש בו חדר שינה אחד עם 5 מיטות ושירותים פרטיים. מדובר כמובן בהתנסות ללילה. בעקבות ההייפ על המקום, אזל המקום ואופציה להזמנה.  

 הבית של הולי פוקט. קרדיט: צילום מסך אתר
2. הביצה של שרק
הביצה של שרק, ממוקמת בגבעות של ההיילנדס הסקוטיים, במקום מפלט ומבודד, המקום נפתח לקומץ ממעריציו הגדולים ביותר של שרק.  הנכס ייפתח להזמנות ב-13 באוקטובר בשעה 18:00, לפי שעון הקיץ של בריטניה לשהייה אחת של שני לילות עבור עד שלושה אורחים בתאריכים 27 עד 29 באוקטובר.

 הבית של שרק. קרדיט: צילום מסך אתר
3. מוזיאון דאורסה
הבית ב מוזיאון דאורסה, קיים בפריז שבצרפת. בפעם הראשונה אי פעם, ולמשך לילה אחד בלבד, חדר השעון האייקוני של המוזיאון יהפוך לחדר שינה. י חלל ייחודי, רומנטי, עכשווי, אינטימי אך מפואר. עם יצירותיהם של הציירים האימפרסיוניסטים הגדולים ביותר מכל עבר, השוכן במבנה במרכז פריז ששימש לפני 125 שנה כתחנת רכבת, הוא כיום אחד המוזיאונים המובחרים ביותר בעולם, ומתגאה באוסף הגדול ביותר של ציורים אימפרסיוניסטיים. כל המאפיינים האדריכליים שומרו בצורתם המקורית, כולל השעון האייקוני והמונומנטלי, שניתן לראות מבפנים ומבחוץ.

המוזיאון הכי יפה בפריז. קרדיט: צילום מסך אתר
4. הבית של בלוקבאסטר
לישון בחנות בלוקבאסטר, רשת הסרטים הידועה, הישנה והמוכרת. הבית קיים בבנד, אורגון, ארצות הברית.  הבית מיועד ל4 אורחים. סטודיו, מיטה, וחדר שירותים. מסיבת פיג'מות בבלוקבסטר האחרון בעולם. כשאתם מזמינים את השהייה הזו, אתם חוזרים אחורה לשנות ה-90 ללילה אחד, עם כל הסרטים.

 בלוקבאסטר קרדיט: צילום מסך אתר
5. שכחו אותי בבית
הבית האייקוני משכחו אותי בבית קיים  בוינטקה, אילינוי, ארצות הברית. הבית יכול לארח 4 אורחים וקיימים בו 2 חדרי שינה, 2 מיטות ו1.5 חדרי רחצה. הבית מעוצב בדיוק הסצינה מהסרט המוצלח, בו קווין מתעורר ומגלה ששכחו אותו בבית. החוויה בלתי נשכחת.

שכחו אותי בית. קרדיט: צילום מסך אתר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה