כסף וצרכנות

מנהל פרטנר POWER: "החיסכון יכול להגיע למאות שקלים בשנה" I ריאיון

רפורמת החשמל יצאה לדרך לפני מספר חודשים. רבים עדיין בוחנים את השוק ומהססים לעבור לרפורמה, חלקם כבר עברו. למה לא כולם עברו, האם ההנחה תתרחב, ומה המסלול האידאלי למשפחה. ריאיון  עם אילן לדרר מנהל פרטנר POWER‏
ענת סימן טוב | 
אילן לדרר מנהל פרטנר חשמל (צילום ינאי יחיאל, shutterstock)
רפורמת החשמל יצאה לדרך. ישראלים רבים הצטרפו לרפורמה, אך לא כולם. הסיבה לכך, שהשוק נמצא  לפי ספרי השיווק, בשלב חינוך שוק. כך אומר לנו בריאיון עם אילן לדרר מנהל פרטנר POWER‏.
מה דעתך על הרפורמה?
הרפורמה טובה ופותחת את השוק לתחרות. הדבר המרכזי שהיא עושה, זה להביא ערך ללקוח. היא מוזילה לו את המחיר, חוסכת לו. שנית, אנחנו רואים התקדמות לשוק יותר משוכלל ויעיל. כמו ברוב מדינות העולם המערבי שזה יכול להביא חשמל יותר משוכלל ויעיל יותר."
האם הציפיות שלכם התממשו במעברים?
"המעברים  אלינו עומדים בציפיות שלנו. חשוב לזכור שלא פשוט לשנות הרגלים של צרכנים, זה שינוי משמעותי. מקום המדינה אנשים רגילים רק לחברת החשמל ועכשיו הגיעו חברות פרטיות שנכנסו לשוק הזה. מצד שני, לפרטנר יש המון ניסיון בהכנסת תחרות בשווקים חדשים, כמו שעשינו בשוק הסיבים וטלוויזיה למשל. בטוח יצטרפו עוד. ככל שתהיה יותר מודעות ויהיו יותר פרסומות, אז יצטרפו יותר יותר. אנחנו נמצאים כעת בחינוך שוק".
כמה כסף נחסך לצרכנים במיוחד בקיץ עם פעילות של מזגנים רבה?
"זה מאוד אינדיבידואלי, יש לנו לקוחות שהם סטודנטים ולקוחות שהם משפחות גדולות שגרות בבתים פרטיים. החיסכון בחשמל יכול להגיע לכמאות שקלים בשנה, זה בעיקר משמעותי בחודשי הקיץ והחורף. ההנחה היא 7% מסך החשבון, שזה תלוי החשבון שלו, זה פר חשבונית. זה עשרות שקלים עבור חשבונית. למעשה, ההנחה שלנו היא ההנחה מחברת החשמל. יש תעריף מפוקח ואנחנו נותנים הנחה על בסיס זה, משמע אנחנו תמיד יותר זולים מחברת החשמל. "
איזה תכנית לדעתך הכי נכונה ומוזילה לצרכן?
"המסלול הכי משתלם תלוי לקוח והשימושים שלו. למשל, אם יש לך רכב חשמלי ואתה מטעין אותו בלילה, אז אולי עדיף מסלול לילה שנותן עד 20% הנחה. אם אתה עובד כל היום מהבית, אז עדיף לך מסלול יום, שנותן עד 15% הנחה. אם רוב צריכת החשמל שלך זה מכשירי חשמל שעובדים לאורך כל שעות היממה, כמו מקרר ומכונת כביסה וכו', עדיף לך הנחה של 24/7, מ-5% בשנה ראשונה ועד ל-7% הנחה משנה שלישית."
 
צפויות עליות מחירים בשנתיים שלוש הקרובות?
"עליית מחירים נקבעת על-ידי רשות החשמל. ההנחה שלנו היא תמיד הנחה על תעריף חברת החשמל שהוא תעריף מפוקח, משמע שאנחנו תמיד יותר זולים מחברת החשמל. "
איך מייחדים את עצמכם בשוק?
"אנחנו תמיד בוחנים אפשרויות שונות כיצד לבדל את עצמנו. כעת יש לנו שירות דיגיטלי מלא באתר, ניתן להתנייד ב-2 דקות. ניתן להעלות צילום של החשבונית שלך לאתר ומאחורה יש טכנולוגייתAI   שמזהה אוטומטית את פרטי החשובנית וממלאת את הנתונים, זה תהליך חדשני וייחודי לפרטנר. מעבר לכך, בשוק רווי תחרות, הבידול המשמעותי הוא שירות הלקוחות ויש לנו שירות מצוין. מי שייתן שירות יותר טוב ללקוח, הלקוח ימשיך איתו לטווח ארוך."
יש מוקד ייעודי לחשמל?
"חשוב לציין כי בכל הקשור לתקלות, חברת החשמל ממשיכה לספק את השירות, התמיכה והטכנאים. הוקם מוקד ייעודי לחשמל וגם שאר הנציגים יודעים לתת מענה בשירות ומכירה בתחום הזה.
עליית מחירים בשנים הקרובות?
"אין לנו הגבלה רגולטורית מבחינת אחוזי הנחה. בטווח הארוך, התחרות בסוף תקבע אם אחוזי ההנחה יתרחבו. "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה