תקשורת ומדיה

פרטנר מנחיתה מכה על הלקוחות: זה התשלום החדש שתתחיל לגבות

חברת התקשורת פרטנר, מנחיתה מכה לא פשוטה על הלקוחות שלה, אחרי שהודיעה כי תתחיל לגבות תשלום על שירות המייל שלה. יש לציין כי מדובר בשירות שפרטנר מספקים וכולל תחזוקת שרתים ועלויות תשתית ושירות אבטחה ושירות לקוחות 24/7, ופרטנר היא לא היחידה שדורשת תשלום
מערכת ice |  2
פרטנר (צילום unsplash)
חברת התקשורת פרטנר, מנחיתה מכה לא פשוטה על הלקוחות שלה, בעיקר המבוגרים שבהם, אחרי שהודיעה לחלק מהלקוחות כי היא תתחיל לגבות תשלום על תיבת המייל שלה.
החברה, שתיבת המייל שלה לא פופולרית כמו למשל ג'ימייל, ובה משתמשים בעיקר אנשים מבוגרים, שלחה הודעה לחלק מהלקוחות לפיה או שיעזבו ויסגרו את חשבון המייל שלהם, או שישלמו מעכשיו בכל חודש תשלום נוסף על המייל.
אז איך זה עובד? אם תרצו נפח של 1GB, תצטרכו לשלם 9.99 שקל בכל חודש. עבור 5GB חברה תגבה עלות של 19.9 שקל לחודש ואילו עבור 15GB תאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר של 29.9 שקל לחודש. יש לציין כי מדובר בשירות שפרטנר מספקים וכולל תחזוקת שרתים ועלויות תשתית ושירות אבטחה ושירות לקוחות 24/7, ואין שום סיבה לספק אותו חינם.
לצורך השוואה, עבור שירות הג'ימייל של גוגל משלמים רק 8 שקל בחודש עבור 100GB. מפרטנר נמסר בתגובה ל-ice כי "שירות המייל של פרטנר מגיע עם תמיכה 24/7 של שירות הלקוחות של החברה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה תמיכה טכנית צריכים בשביל מייל? (ל"ת)
    אסף 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פשוט!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שצריך זה לעשות סקר מחירים.תמיד יש מישהו שימכור לכם את אותו מוצר או שירות ביותר זול ומספיק להוריד מחיר רק ב-10 אגורות וככה הצרכנים חושבים שזה יותר זול מהמחרה!
    סגור