השוק

פרטנר: ירידה בשיעור הנטישה בסלולר, הרווח התפעולי צמח ב-11%

אחרי רבעון ראשון מפתיע, פרטנר שומרת על יציבות ברבעון השני עם עלייה של 11% ברווח התפעולי, גידול של 15,000 במנויי הסיבים ועליות קלות במנויי יתר הסגמנטים 
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
חברת התקשורת פרטנר שבניהולו של אבי גבאי שומרת על יציבות, עם שינויים קלים בהכנסות משירותים וצמיחה של 6% ברווח הנקי. בחברה מדווחים על ירידה בשיעור הנטישה בקרב לקוחות הסלולר.
הכנסות הרבעון השני של 2024 בנטרול דמי קש"ג (קישור גומלין) הסתכמו ב-752 מיליון שקל, עלייה של 1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מתוך סך ההכנסות, 81% (612 מיליון שקל, ירידה של 1% מהרבעון המקביל אשתקד) מיוחסים למגזר השירותים. הירידה מיוחסת לצניחה בהכנסות משירותי נדידה עקב השפעות מלחמה חרבות ברזל ולסיום הכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל. יתר ההכנסות נשענות על מכירות ציוד קצה ללקוחות (כמו טלפונים סלולריים, שעונים חכמים, ציוד היקפי ועוד), שהסתכמו ב-140 מיליון שקל ברבעון, עלייה של 9% מהתקופה המקבילה אשתקד. 
הרווח התפעולי הסתכם ב-90 מיליון שקל, צמיחה של כ-11% בהשוואה ל-81 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי הסתכם ב-57 מיליון שקל, צמיחה של כ-6% בהשוואה ל-54 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחציון הראשון של השנה, הסתכם הרווח הנקי ב-112 מיליון שקל, צמיחה של כ-37% בהשוואה ל-82 מיליון שקל בחציון המקביל.
ה-EBITDA המתואם של החברה לתקופת הדוח הסתכם בכ-283 מיליון שקל, לעומת 272 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-4%. גידול של 15 אלף לקוחות בסיבים ברבעון הנוכחי. כ-404 אלף לקוחות מחוברים לשירותי הסיבים.

תזרים מזומנים חופשי מתואם הסתכם ב-69 מיליון שקל, ירידה של כ-4% בהשוואה ל-72 מיליון שקל ברבעון המקביל.
החוב הפיננסי נטו לתקופת הדוח הסתכם ב-502 מיליון שקל, ירידה של כ-19% בהשוואה ל-617 מיליון שקל ברבעון המקביל. במאי 2024 העלתה מעלות S&P את דירוג החברה וסדרות האג"ח שלה לדירוג -ilAA באופק יציב.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו מאמינים בפשטות. השקעות מדויקות, לצד שיפור מתמשך באיכות השירות ללקוח, מובילים למצוינות תפעולית, ללקוחות מרוצים יותר ולצמיחה ברווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה