כסף וצרכנות

השקה מיוחדת של לנקום: זה מה שהמותג משיק

לנקום משיקה בושם עם ריח חדש ופרחוני. במסגרת ההשקה היא משיקה ארוחת בת שלוש קומות שתתאים לניחוח הבושם
 
ענת סימן טוב | 
מסכת פנים (צילום freepik)
חברת הטיפוח לנקום משיקה בושם בניחוח חדש. במסגרת ההשקה, לנקום חברו למסעדת plaza café וביחד הרכיבו ארוחת Afternoon cocktail זוגית קלאסית שכולה בהשראת הבושם ומרכיביו.
הבושם  La vie est belle  נולד מתוך היצירתיות של שני בַּשָּׂמים צרפתיים ידועים, אשר יצרו יחדיו את הבושם הפרחוני הקטיפתי, המפתה והמסתורי ביותר של לנקום. ניחוח הבושם  נוצר במיומנות על ידי המאסטר פרפיומרים אנטואן מזונדיה וכריסטוף רנו.
הניחוח הוא ניחוח הגורמנד,. עצי-פרחוני מעוצב סביב הניגוד המפתה של תמצית עלה סיגלית המשתלב בהרמוניה. בהתאם לכך התאימו את ארוחת הטעימות  בסגנון afternoon cocktail שתוגש בplaza café בכיכר.
במסגרת ההשקה, לנקום חברו למסעדת plaza café וביחד הרכיבו ארוחת Afternoon cocktail זוגית קלאסית שכולה בהשראת הבושם ומרכיביו. הארוחה הכוללת זוג קוקטיילים ומגש בן שלוש קומות, הארוחה תוגש באמצע השבוע לאורך חודש ספטמבר בעלות של 159 שקלים.
הארוחה תכלול זוג קוקטיילים מבוסס על ג'ין מתובל, לימון, ליקר אשכוליות, אנגוסטורה, ואבקת פטל. עם מגש טעימות בקומה הראשונה: לחמים, גבינת ברי אפויה בדבש וטימין, גאודה שום שחור וגאודה בקר, חמאה וריבת שרי ביתית.
בקומה השנייה: זוג בריושים, האחד עם דג סלמון והשני עם טונה אדומה, שניהם בכבישה עדינה,שמנת פוריקקה, סלטון אגסים זעתר טרי וגרידת מנדינה. ובקומה השלישית: מקרונים בטעמי קקאו ותפוז.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה