כסף וצרכנות

ראיתם מוצר טיפוח יקר? כך תמצאו אותו זול יותר

מוצרי טיפוח בארץ ידועים כמוצרים יקרים, כך שגם אם קיימת עליהם הנחה, עדיין תוכלו למצוא אותם ביותר זול בהזמנה מחוץ לארץ ובעלות של כמעט 50% פחות
ענת סימן טוב | 
מסכת פנים (צילום freepik)
עולם המשפיעניות מביא עימו המון מוצרים חדשים וגם ותיקים שהן ממליצות ומקבלות עליהן גם עמלות. משתמשי הרשתות החברתיות הותיקים יודעים את התקופה בה רוב המשפיעניות המליצו על הסדרה הכתומה של K CARE טיפוח. מדובר במוצרים מעולים וטובים, אך מחירים בארץ גם עם הנחות המשפיעניות, אינו מוצדק.
השוונו שני מוצרים בארץ מול חו"ל והפערים ניכרים. בדקנו את הסרום עם ויטמין C של חברת AVALON. המחיר הכי זול שמצאנו לו בארץ הוא 119 שקלים באתר KSP, והמחיר  הכי יקר, נמכר בביו גאיה בעלות של 149.93 שקלים.

לעומת זאת, אם יש לכם סבלנות להמתנה למשלוח, תוכלו לרכוש את המוצר ב-95 שקלים באתר IHERB.  כך תוכלו לחסוך מעל לעשרים שקלים.
 
סרום C קרדיט צילום: ביתי
מוצר טיפוח נוסף אותו בדקנו מהסדרה, הוא פילינג לפנים של ALBA. המחיר הזול בארץ הוא ברשת שופרסל בעלות של 60.84 שקלים ואילו היקר בארץ הוא בעולות של 80.43 שקלים.
את אותו מוצרים תוכלו לקנות בפחות מ-50% באתר IHERB  בעלות של 40.42 שקלים בלבד.


פיליניג ALBA צילום: צילום מסך IHERB
אין ספק שהפערים משמעותיים מאוד, גם אם לעיתים תקבלו הנחה דרך אחת המשפיעניות שעובדות עם ספקים ישראליים. חשוב לציין, כי המוצר הוא אותו מוצר ובאותם גדלים. אז אם עומד להיגמר לכם, ויש לכם סבלנות למשלוח, המחירים שווים את זה ולכן גם שווה להזמין בכמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה