ויראלי

התואר המפתיע של משפיענית הבינה המלאכותית: הכי יפה בכל העולם?

קנזה לייל מקדמת יופי ולייפסטייל בחשבון האינסטגרם שלה, היא עוטה חיג'אב והיא מקדמת "גיוון והכלה". אבל - היא עשויה כולה מ-AI. מהסרטונים והתמונות ועד המילים המושמות בפיה. עכשיו, לייל יכולה לרשום "בקורות חייה" הישג נוסף - זכייה בתחרות מלכת היופי
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
בינה מלאכותית מגיעה לכל תחומי החיים - גם לתחרויות מלכת היופי. מלכת היופי החדשה בתחרות היופי של הבינה המלאכותית היא קנזה לייל. היא משפיענית יופי ולייפסטייל ממרוקו שבנויה מבינה מלאכותית. בחודש שעבר נחשפו 10 הפיינליסטיות בתחרות וכעת, על-פי דיווח CNN לייל הוכרזה בתור הזוכה. היא מיהרה לפרסם סרטון בעמוד האינסטגרם שלה המודה על הזכייה. 
 

לייל עשויה כולה מבינה מלאכותית - הסרטונים שלה, התמונות שלה, ואפילו הנאומים והדברים שהיא אומרת - נוצרים על ידי מנועי בינה מלאכותית. בסרטון התודה שפרסמה אמרה לייל כי היא מקווה שהזכייה שלה תקדם את נושא הגיוון וההכלה בתחום הבינה המלאכותית. היוצרת של ליילה היא מרים באסה, מייסדת חברת פוניקס AI. היא תזכה בפרס של 5,000 דולר עבור הזכייה שלה ואיש יח"צ שיסייע לה לקדם את הפרופיל של לייל. 
גם בישראל נעשה שימוש בדוגמניות בינה מלאכותית. המשביר לצרכן הודיעו לאחרונה כי ישתפו פעולה עם משפיענית הרשת שעשויה מבינה מלאכותית בקמפיין אופנה שנועד לקדם את קולקציית הספורט שנמכרת בחנויות המותג. החברה סיפרה כי מדובר בחיבור טבעי, משום שגם דוגמנית ה-AI מציגה "אורך חיים בריא" שהיא מקדמת בפרופיל שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה