שיווק ופרסום

מזהים? זאת המשפיענית הישראלית שתפרסם את אדידס

דני היא דוגמנית בינה מלאכותית שיצרה חברת דאדא. עכשיו היא מככבת בפרסומות למותג הספורט מבית המשביר לצרכן. "מתרגשים להיות הראשונים שחתמו איתה על קמפיין אופנה" נמסר מהרשת
מערכת ice | 
דוגמנית AI המשביר לצרכן (צילום שי יחזקאל)
מי זאת הדוגמנית החדשה בפרסומות של המשביר לצרכן? ובכן, הפרזנטורית החדשה היא הדמיה שנעשתה באמצעות בינה מלאכותית. מהפכת ה-AI מגיעה גם אל עולם האופנה והמשפיעניות. זהו הקמפיין הראשון של דני, משפיענית AI "שחיה" שנים בניו-יורק וחוזרת עכשיו לישראל. דני בת 26, יש לה שיער ורוד והיא בעלת עמוד אינסטגרם שמרבה להעלות תכנים שמשקפים את אורך החיים שלה עם עוקבים מכל העולם. הדמות פותחה על ידי חברת דאדא מדיה, בבעלות איתי משה. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לפרסום באמצעות AI. 

לא אמתית. דני בקמפיין של אדידס. קרדיט צילום: שי יחזקאל
דני תחבור למשביר לצרכן על מנת לפרסם את הקולקציה החדשה של אדידס. לדברי המשביר, בהודעה שפורסמה לעיתונות היום (שלישי), החיבור המידי בין דני למותג היה טבעי בעקבות המראה הספורטיבי שלה ואורח החיים הבריא שהיא מציגה בחשבון שלה. דוגמני בינה מלאכותית מתחילים להופיע בתחומים רבים, אפילו בתחרויות יופי ותכנים למבוגרים בלבד. 
גלית פלח, סמנכ"לית סחר אופנה במשביר אמרה: "אנו נרגשים להשיק את קולקציית הקיץ החדשה של אדידס שמובילה משפיענית ה-AI דני, ולהיות הראשונים שחתמו איתה על קמפיין אופנה. רשת המשביר מתמחה בין השאר באופנת ספורט ומשווקת עשרות מותגי ספורט מובילים כגון אדידס, Under Armour ,Reebok, Nike, FILA, קולקציית האקטיב של קנת קול הנמכרת בבלעדיות ברשת המשביר ועוד. אנחנו מזמינים את הלקוחות להגיע לאחד מהסניפים שלנו או להיכנס לאתר האונליין וליהנות מהקולקציה הקיצית החדשה של אדידס וממגוון פריטי ספורט במחירים אטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה