כסף וצרכנות

Ice בדק ומצא: כמה תעלה טיסה בימים האחרונים של החופש

לאחר השיח הסוער והגועש, על הרווחים ברבעון האחרון של חברת התעופה, אל על וגם השיח על עליית מחירי הכרטיסי טיסה שלה ושל חברות ארקיע וישראייר, יצאנו ובדקנו כמה תעלה לכם טיסה בשבועיים האחרונים של אוגוסט מול תחילת ספטמבר, התוצאות מפתיעות
ענת סימן טוב | 
בדיקת ice (צילום shutterstock)
בשבוע האחרון, דובר רבות על הרווחים ברבעון האחרון ועליית מחירי כרטיסי הטיסה של חברת התעופה, אל על. יחד עם הנושא השני החם,  עליית מחירי הטיסות של החברות הישראליות שתגברו טיסות ליוון, וקפריסין והעלו את מחיריהם בהתאם, בכדי לסייע לנוסעים לחזור לארץ. בדקנו , כמה תעלה לכם חופשים ליעדים הללו, וגילינו שתוכלו למצוא טיסות זולות גם באל על.
בהשוואה לשנה שעברה, השבועיים האחרונים של אוגוסט, היו לרוב בתפוסה מלאה ועם סיכוי קלוש למצוא מקום בארץ או בחו"ל. בדקנו, כמה תעלה לכם טיסה  לכרתים, אתונה ולרנקה בשבועיים האחרונים של אוגוסט והשוונו את אותה טיסה, מול תחילת חודש ספטמבר. המחירים ירדו כמעט ב50%. פער גבוה, וחסכון כספי למי שכן יבחר לטוס, לאו דווקא בחופש הגדול.
השוונו טיסות של אל על, ישראייר וארקיע ביום שבת לשלושה יעדים באתר שלהם: אתונה, כרתים ולרנקה בתאריכים של השבועיים האחרונים של אוגוסט, מול תחילת השבוע בספטמבר.
חברת התעופה הזולה ביותר לכרתים בתאריכים 19-23/8 היא, אל על בעלות טיסה של 594$, לעומת ארקיע שהמחיר אותו היא מציעה, הוא הגבוה ביותר מבין שלושתם בעלות של 821$. אך אם תרצו את היעד הזה בתאריכים 1-4/9, הטיסה הכי זולה תהיה גם של אל על, במחיר של 254$ והכי יקרה היא של ישראייר בעלות של 290$.

חברת התעופה הזולה ביותר ללרנקה בתאריכים 25-28/8 היא, של ארקיע בעלות של 546$. הטיסה היקרה ביותר היא, של ישראייר בעלות של 693$. אך אם תרכשו כרטיסים בתאריכים 1-4/9, עלות הטיסה הכי זולה תהיה של ישראייר, בעלות של 163$. הטיסה היקרה ביותר היא, של ארקיע ב223$.
חברת התעופה הזולה ביותר לאתונה בתאריכים 25-28/9 היא של ישראייר בעלות של 641$ והטיסה היקרה ביותר היא של אל על ב782$. אם תטוסו ב1-4/9, הטיסה הזולה ביותר תעלה לכם 342$ של חברת ישראייר, ואילו הטיסה היקרה ביותר היא של אל על, בעלות של 472$.

בכל יעד יש חברת תעופה זולה אחרת. מאוד קשה להצביע על חברה אחת משתלמת, עם המחירים הזולים ביותר, זה איננו כלל גורף. חשוב לדעת לגביי טיסות, שכל יום  קדימה או אחורה, יכול לשנות את עלות הטיסה, לפעמים גם ב50% במחיר. לכן, מי שאיננו חשוב לו תאריכים מדויקים וכן יכול להתגמש, יוכל לשלם על כרטיס טיסה הרבה יותר זול, אם רק יתגמש בתאריכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה