כסף וצרכנות

מחפשים חופשה זולה לחו"ל? כך תמצאו חופשה משתלמת

חיפוש חופשה זול לחו"ל מצריך עבודה קטנה, אבל שווה כל חסכון כספי שתקבלו אם תזמינו חופשה לחו"ל נכון כמו הטיפים הבאים
ענת סימן טוב |  1
טיסה (צילום shutterstock)
מחפשים חופשה לחו"ל? אתם כנראה לא מחפשים נכון. אם אתם רגילים להיכנס לסקייסקנר ובוקינג ולהזמין, אתם לא עושים את זה טוב. הזמנת חופשה זולה, מצריכה עבודה קטנה מאחוריה, אבל המאמץ בהחלט שווה את פערי המחירים בסוף.
 
מלון לבד וטיסה לחוד.
אם עד עכשיו, הייתם רגילים לסגור חופשה עם טיסה ומלון יחד, לא עוד. חפשו טיסה בנפרד ומלון בנפרד. זה יחסוך לכם בעלות, וגם ייתן לכם את אופציית בחירת המלון.
אנדרואיד או אייפון? חפשו את אותה טיסה מטלפון אנדרואיד, ומטלפון אייפון. במקביל, בדקו גם במחשב. אל תשכחו לגלוש בחסוי. אם תעשו זאת, לפעמים תוכלו למצוא פערי מחירים של טיסות בין מכשיר למכשיר. סיבה נוספת היא, ה'עוגיות' אשר נשמרות בגלישה, וגורמות לכך שהמחיר עולה בעקבות רמת חיפוש אשר חוזרת על עצמה.  במידה והמחיר עלה, מומלץ למחוק את ה'עוגיות' , ולנסות כמה שעות לאחר מכן.
איפה לחפש? סקייסקיינר, הוא מנוע חיפוש נהדר, בכדי לעזור למצוא עלויות של טיסות וחברות תעופה נוספות שלא ידענו, שטסות ליעד אותו אנו מחפשים. אך עם זאת, סקייסקנר מציע אתרים דרכם המחיר הוא הכי זול, ולעיתים מדובר באתרים שעדיף להתרחק מהם מהסיבה הפשוטה, שאין עם מי לדבר במקרה הצורך. כך במקרה של ביטולים כמו המצב כיום, אם תצטרכו לפנות לאותה חברה לקבלת החזר, לא תתקבלו באוזן קשבת. מה כן ניתן לעשות? חפשו דרך החברת תעופה ישירות את היעד הרצוי. לרוב, אלו יהיו המחירים האמינים והזולים ביותר, וגם יהיה לכם שם אמא ואבא לכל נושא שתצטרכו.
חברות תעופה. לאחר קבלת המידע מסקייסקנר, תוכלו לדעת אילו חברות תעופה טסות ליעד אותו בחרתם ולהשוות ביניהם מחירים ושעות טיסה.
 
התגמשות. ככל שתתגמשו בתאריכים, כך תוכלו למצוא טיסות זולות יותר. יום לפני, יום אחרי וגם התגמשות בשעות הטיסה, הינה אופציה נהדרת להוזלת עלויות כרטיס הטיסה. למשל, אם תסכימו לטוס מוקדם יותר, כנראה שהעלות תהיה זולה יותר.
הקדימו והוזילו. ככל שתרכשו את הכרטיסים שלכם מוקדם יותר, כך תשלמו פחות. בסביבות חודש ספטמבר, נפתחים אצל חברת התעופה, טיסות לחודשי הקיץ. כך שאם תקנו בסמוך לפתיחת הטיסות, תוכלו להנות ממחירים מאוד מוזלים לחודשי הקיץ. בנוסף, בחודשי נובמבר בבלקפריידי וסוף השנה, לא מעט חברות תעופה עושות מבצעים, כך שגם בתאריכים הללו, תוכלו למצוא טיסות זולות.
כך תחפשו אחר מחיר המלון משתלם:
אתר הבית. את המחירים הזולים ביותר, תמצאו  דרך אתר החברה של המלון אותו תרצו. לרוב, תוכלו למצוא שם מבצעים ודילים טובים יותר, מכל אתר אחר. אז רגע לפני שתחפשו בבוקינג, בדקו שם.
לא רק בוקינג. ישנה נטייה לחשוב שבוקינג, הוא האתר הזול ביותר. ובכן, לא תמיד. האתר HOTEL COMBINED, לרוב מציע עלויות למלונות יותר זולים, מאתר בוקינג. שימו לב, לא להזמין מאתרים לא מוכרים. שני האתרים הללו מוכרים ועם שירות לקוחות נהדר לכל בעיה.
הזמינו מוקדם וחסכו. מדובר באותו עקרון כמו הזמנת טיסה, ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך תשלמו פחות. רוב המלונות בחו"ל, כוללים ביטול חינם או בתוספת סמלית. בנוסף, ישנה אופציה גם לשלם בעת הגעה למלון, כך שעדיף שתשריינו ואם תמצאו אותו בזול יותר, תמיד תוכלו לבטל ללא עלות.
דפדפנים שונים. בעת חיפוש מלון, מומלץ לחפש בדפדפנים שונים. בנוסף, חפשו בדפדפן במוסתר ובסוגים שונים של מסכים. ברוב הפעמים, כן תצליחו למצוא הבדלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלונות
    רון 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חפשו גם ב vio.com, clicktrip מחירים טובים מאד
    סגור