כסף וצרכנות

טופ 5: אלו פארקי המים הטובים בעולם

החופשה האולטימטיבית לילדים בקיץ כוללת מלון ופארק מים. הקלאסי והמוכר נמצא במדינות הקרובות אלינו, אך ישנם עוד מלונות עם פארקי מים ענקיים שאפשריים גם לחופשות חורף, כי הן מחוממות ומקורות. 5 פארקי מים שלא הכרתם
ענת סימן טוב |  11
מחירי פארק מים (צילום shutterstock)
בחופשות הקיץ, כשאנו מחפשים מלונות הכל כלול עם פארקי מים מטורפים אנו קופצים למדינות הקרובות לנו כמו יוון, קפריסין וכדומה. המזג האוויר תואם לארץ ומרחק טיסה קצר. אך חוץ ממקומות אלו, ישנם מלונות נוספים עם פארקי מים ענקיים ברחבי אירופה, גם במדינות שמזג האוויר אצלן, פחות דומה לארץ. לרוב, במדינות בהם קר יותר, הפארקי מים יהיו מקורים ועם מים חמים, כך שתוכלו להנות מחופשה קיצית בחו"ל,  גם בתקופת החורף.
אספנו חמישה פארקי מים באירופה עם המחירים לקיץ ולחורף עבור בהרכב של הורים ושני ילדים.
אקווה וורלד, בודפשט
בודפשט מתחלקת לשניים: חורף קר וקיץ של גלי חום. ההבדל בין ישראל לבין בודפשט בימים חמים כאלו, שהם פחות משתמשים במזגנים וצריך לשים לב כשלוקחים חדר במלון אם יש בו מזגן.
הפתרון המעולה ביותר עבורכם, הוא לטוס למלון בחורף. מדובר בפארק מים מקורה, עם מים חמים. הפארק מים, הוא אחד מהפארקים הגדולים באירופה. בפארק ישנם מגלשות מים, בריכות שחייה, בריכת גלים, בריכות ילדים, פינות משחקים, פארק הרפתקאות ומרכז ספא, הכולל ג'קוזי וסאונה. הפארק נמצא בפרברים הצפוניים של בודפשט. 
הפארק שייך למלון, כך שתוכלו גם ללון במלון או לרכוש יום כיף בפארק.
חופשה בתאריך 4-8/11 תעלה לכם במלון עבור חצי פנסיון לזוג ושני ילדים 4755 שקלים.

טרופיקל איילנד, ברלין
במרחק של 60 קילומטר מברלין, נמצא הריזורט טרופיקל איילנדס, המציע חופשה על איים טרופיים משולב פארק מים, פעילויות ספורטיביות ואטרקציות ימיות. על השטח העצום ישנם גם 12 מסעדות, ברים וטרקלינים, מתחם צלילה, ים טרופי עם חוף חולי, מתחם ספא וחדר כושר. בפארק המים ארבע מגלשות, נהר עם זרם סילון ומגוון בריכות. בלגונה אווירה של ג'ונגל עם מגלשות ומערבולות. הילדים יכולים להתרוצץ במועדון הילדים באזור הטיפוס הענקי, לירות כדורי קצף, לקפוץ לבריכת הכדורים, לצאת למרוץ במכוניות מיני ולנווט סירות בשלט רחוק. בכפר ישנו  גם יער גשם ובו מסלול הליכה בין בעלי חיים, בית פרפרים אקזוטיים ולמעלה מ-600 סוגי צמחים. כחלק מהטיול בפארק המים תוכלו לשלב טיול בברלין שכן מדובר בעיר קסם בפני עצמה. גם כאן, מדובר בפארק מקורה כך שתוכלו לטוס אליו גם בחורף ולהנות מחופשת קיץ בפארק וחופשת חורף בברלין. עלות המלון בחורף בתאריכים 4-8/11 להרכב של זוג ושני ילדים 5740 שקלים.
 
אקווה פאלאס, פראג
פארק המים מרוחק 5 קילומטר מהעיר פראג, בירת צ'כיה ומחולק לשלושה מתחמים: ארמון ההרפתקאות, ארמון האוצרות וארמון המנוחה. במלון שלוש מסעדות השמות דגש על ארוחות ילדים. בנוסף קיימים בו שלושה ברים, בית קפה, מרכז כושר, מתחם מיני גולף, מרכז סאונה ומרכז ספא.
בארמון ההרפתקאות יש שלוש מגלשות סגורות עם אפקטים קוליים וצבעוניים, שש מגלשות פתוחות, מגלשה שקופה עם חווית מציאות מדומה ונהר מהיר. בארמון האוצרות תמצאו את ספינת הפיראטים ומפלצות הים - מתחם משחקים סביבו בריכות, מגלשות, בריכת גלים ומסלול מים לילדים. הפארק עצמו מקורה עם מים חמים. ניתן להנות גם בחורף וגם בקיץ. עלות המלון עם הפארק לתאריכים 4-8/11 בהרכב של זוג ושני ילדים יעלה לכם 3922 שקלים לחצי פנסיון.
מלון אקווה שואו פארק, פורטוגל
בתוך פורטוגל החמימה והקיצית, קיים פארק מים, שהוא גם פארק שעשועים. הפארק אינו מקורה ומותאם לימי הקיץ. בפארק קיימות מגוון מגלשות. מגלשת נחש ומגלשות נהר עם אורות צבעוניים מתחלפים, מגלשות קצף, בריכת גלים, מגלשות פתוחות, בריכה טרופית, שייט אבובים וג'קוזי ענק. לחובבי האתגרים יש גם שתי מגלשות של נפילה חופשית ומתקן מעבורת חלל עם אפקטים מיוחדים. לאוהבי ההרפתקאות יש רכבת הרים עם ספלאש, לחובבי התחרויות- מירוץ מגלשה ולחובבי ההרפתקאות באוויר,  מתקנים עם סיבובים של עד 360 מעלות. עלות המלון בקיץ להרכב של זוג ושני ילדים תעלה לכם בתאריכים 18-21/8 מחיר של 3196 שקלים.
לאונרדו לאורה ביץ', פאפוס
מדובר ביעד קרוב אלינו, קל להגעה. הפארק שייך למלון לאונרדו ביץ' ובו קיימות בריכות וגם כמה מגלשות. כיוון שמדובר ביעד עם מזג אויר די דומה לארץ, המגלשות פועלות בקיץ והבריכה הזו אינה מקורה. מדובר ביעד קרוב ונגיש כשעה טיסה, לרוב מחירי הטיסות דרך חברת התעופה 'ריינאיר' יהיו זולים יותר. הסוד לחופשה זולה, הוא להתגמש בתאריך.
העלות בתאריך 11-15.8 להרכב של זוג הורים ושני ילדים תעלה לכם 13945 שקלים.  
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רולנטיקה
    פטריוט 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פארק רולנטיקה בגרמניה ליד פארק אירופה - אחד הטובים!!
    סגור
  • 7.
    פחחחחח
    חחחח 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרסומת. סיאם בטנריף. מקום 1 בעולם כבר 10 שנים בטריפ אדוויזר. הייתי שם. מ ט ו ר ף
    סגור
  • 6.
    חח..אם כבר פאפוס אז צריך לרשום אפרודיטה פארק
    נוחתת מקפריסין 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי עושה לכם את התחקירים? הוא חי בסרט
    סגור
  • 5.
    אההה
    אילן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לא יודע לגבי אחרים אבל פארק המים בבודפשט לא משתווה בשום צורה לפארק המים קאנוה ווארלד באגם גרדה שמשום מה בכלל לא ברשימה
    סגור
  • 4.
    חח לאורה ביץ בין הטובים ?? רחוק שנות אור (ל"ת)
    אלי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • טען עוד
  • ברור, הזוי לגמרי .. מה הקשר לפארק מים. צריכים לרשום על
    הרגע חזרתי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפרודיטה אם כבר
    סגור
  • אחלה לאורה (ל"ת)
    רון 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    אורחת. ישראלית
    אורחת. ישראלית 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין כמו. פארק. מיים. בישראל
    סגור
  • 2.
    אוקיי
    רפאלה 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וכמובן אף אחד לא בארץ תודה לאל
    סגור
  • 1.
    בעולם ???לא קרוב אפילו לפארקים הטובים בעולם
    בוב 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה עם וולקנו ביי באורלנדו, בבאלי יש פארק מטורף, אטלנטיס בדובאי ועוד ועוד
    סגור
  • נכון, אבל עולים בהתאם… (ל"ת)
    ספוג 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור