כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זה הפארק מים המשתלם ביותר

חודש אוגוסט בפתח ואיתו כל האטרקציות הרוויות. בין האטרקציות הפופלריות מבניהן בימים חמים כאלו, הוא פארק מים. מערכת ice יצאה ובדקה איזה פארק מים הוא הזול ביותר ואיך ניתן להוזיל אותו אף יותר
ענת סימן טוב |  1
ימית 2000 (צילום פייסבוק/ ימית ספארק המים)
יוני ויולי  עם הימים החמים ביותר שהוכרזו בהיסטוריה. הרצון לבלות עם הילדים במקומות ממוזגים או לחלופין במקומות עם מים, גוברים. אך חוץ מהים שהוא בחינם וחופשי לכולם, ישנם כמה פארקי מים בארץ עם מגלשות. המחירים עבורם הם לא זולים, כך למשל  משפחה ממוצעת של זוג הורים ושני ילדים, עלות כניסה בלבד לפארק ללא מזון, דלק וכדומה, יכולה להגיע לעלות של מעל 400 שקלים, עבור הנאה של כמה שעות.
בימי החופש הגדול, מערכת Ice מציעה לעשות סדר במועדונים שלכם ובכרטיסי האשראי שלכם על מנת לבדוק איזה כרטיס אשראי ו/או מועדון, ייתנו לכם הטבות רבות ומשתלמות ולהשתמש בהם. בנוסף, כדאי לבדוק אופציות הצטרפויות למועדונים שיקנו לכם הנחות ויוכלו לחסוך לכם כמה מאות שקלים עבור פעילויות לילדים.
מערכת ice בדקה ומצאה, כמה תעלה לכם האטרקציה של פארקי מים בארץ וכמה תעלה לכם הכניסה הכי זולה עם הטבת מועדון בפארקי מים גדולים בארץ ובפארקי מים עירוניים.
כל הפארקים מציעים מספר בריכות לפעוטות, בריכות רגילות ומספר מגלשות.
'ימית 2000', שמשמש גם כפארק עירוני של העיר חולון, העלות כניסה אליו היא הזולה ביותר מבין הפארקים הגדולים בארץ והיא עולה 108 שקלים לעומת פארקי המים האחרים, שהיקר בהם הוא פארק המים החדש באילת 'ווטרלנד', שעולה 135 שקלים.
ואיך המועדונים מוזילים? כך למשל, כרטיס כניסה לפארק שפיים יעלה לכם 119 ₪, אך אם תקנו בחבר, תוכלו לחסוך 34 שקלים, שיכול לשמש אתכם לגלידות או ארוחה קטנה.

 
בתחום העירוני, בעיר העפולה יש סבסוד מעניין לפארק מים, שתושב חוץ משלם 120, אך תושב עפולה ישלם רק 30 שקלים. במודיעין לעומת זאת, תושב חוץ ישלם פחות, עלות של 100 שקלים ותושב מודיעין, ישלם 50 שקלים. בשתי המקומות הללו אין הנחות ממועדונים, ואי אפשר להיכנס במוזל אם אתה לא תושב עירוני שמשלם ארנונה לעירייה. אז לפני שאתם הולכים לפארק מים, כדאי לבדוק את ההטבות שיש לכם בכל כרטיס. זה יכול לחסוך לכל פעילויות, שכן מדובר בפעילויות לא זולות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל עוד אין אמבה במים אני מבסוט
    ניסים 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראלים חאפרים זה מסוכן
    סגור