תיירות

פארק מים חדש נפתח בישראל: לא תאמינו כמה תעלה לכם כניסה

פארק מים חדש נפתח בחג השבועות הקרוב בעיר נוף הגליל, שיכלול שורה של מגלשות מים מיוחדות, בריכות שחייה, עולם הילד ועוד. כעת, נחשפו מחירי הכניסה לפארק, כאשר תושבי העיר ישלמו מחירים נמוכים מאוד, בעוד תושבי חוץ ייאלצו להיפרד מסכום לא מבוטל
מערכת ice |  1
פארק מים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי שנים שבהן דווקא נסגרו לא מעט פארקי מים ברחבי הארץ, כמו למשל הלונה גל, אשקלונה ופארק הים בים המלח, כעת יש רנסאנס בתחום עם פתיחת כמה חדשים והאחרון שבהם מגיע ביעד מפתיע במיוחד - נוף הגליל.
הפארק החדש שנבנה בבריכה הקיצית בעיר ייפתח כבר בחג השבועות הקרוב, והוא יכלול מגלשות מים בגובה של 12 מטרים, שורה של מתקני מים עם שילוב של עמודי ערפל, מזרקות, פטריות וקשתות.
בנוסף לכך, במתחם יהיה גם עולם הילד לצד אטרקציות נוספות. 15 מיליון שקלים הושקעו בפרויקט על פי עיריית נוף הגליל, שמשקיעה לא מעט כסף במסגרת הפרויקטים התיירותיים בעיר בהובלתו שלראש העיר רונן פלוט.
ומה המחירים אתם שואלים? על פי פרסום באתר "מיינט", עיריית נוף הגליל החליטה ללכת על מהלך במסגרתו יינתנו הנחות משמעותיות במיוחד לתושבי המקום. למעשה, בעונה הראשונה בה ייפתח הפארק, בקיץ הקרוב, תושבי העיר ישלמו 25 שקל בלבד ביום חול ו-35 שקל בשישי שבת. תושבי חוץ שירצו להגיע ייאלצו לשלם הרבה יתר - בימי חול כ-120 שקל ובימי שישי שבת כ-130 שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל המחבלים יבואו לשם
    כל הערבים הזבל יבוא 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל המחבלים יבואו לשם מסכנים היהודים הטיפשים
    סגור