כסף וצרכנות

בשורה משמחת להורים: 3 פעילויות חינמיות וממוזגות לילדים

חודש אוגוסט הוא רווי הוצאות עבור ההורים שצריכים לשעשע את ילדיהם. ההוצאות גוברות והחום עולה. מצאנו עבורכם שלוש פעילויות חינמיות וממוזגות לילדים
ענת סימן טוב |  1
קייטנה-אילוסטרציה (צילום freepik)
חודש אוגוסט הוא חודש רווי הוצאות עבור ההורים שצריכים לשעשע את ילדיהם בחופש הגדול. מעבר להוצאות, מדובר בחודש הכי חם בשנה, השילוב בין השניים מותיר אותנו לחפש אטרקציות בחינם ואם אפשר שיהיו גם ממוזגות.
אטרקציה כיום למשפחה הופכת להוצאה כלכלית גדולה, שכן אין מדובר בהוצאה חד פעמית, אלא בהוצאה מתמשכת לאורך כל החודש. משפחות רבות לא מצליחות לעמוד בנטל הזה, ומחפשות פעילויות גם בחינם:
איפה: בקניון עופר קניותר בנס ציונה,
פעילות: במהלך חודש אוגוסט ייערכו אירועי קיץ של הצגות ומופעים של כוכבי הילדים, סדנאות, מופעי קרקס, פעילות יצירה ועוד.
בין האירועים: סדנת הכנת  קיפוד ממתקים,  מופע "פול אל תיפול" מופע מוזיקלי  מרהיב לכל המשפחה בשילוב בובות גוף,  סדנת עיצוב כובעים ובנדנות. "מופע הקרקס של מאיה",  "סדנת להכנת קלמר מעוצב לפתיחת שנת הלימודים", את חגיגות הקיץ יחתום מופע לכל המשפחה, של כוכב הילדים "איציק הליצן" במופע ליצנות.
מתי: במהלך כל חודש אוגוסט
איפה: קניון עופר חדרה
פעילות: במהלך חודש אוגוסט יערוך עופר חדרה מדי שבוע  פסטיבלים לכל המשפחה בנושאים שונים: פסטיבל נינג'ה, פסטיבל בלונים, פסטיבל אבני בנייה ועוד. הפסטיבל יתקיים  שלוש פעמים בשבוע,  בימי שני, שלישי וחמישי, לכל המשפחה ופתוח לקהל הרחב , ללא תשלום. בין  הפעילויות והאירועים הבולטים: המופע "ילדות ישראלית "- מבית ערוץ הופ"- שיערך ב1.8.24 בשעה 17:00 מופע שירים וריקודים לכל המשפחה.
"פסטיבל בלונים"- שיערך במשך יומיים החל מה 5.8 עד ה 6.8.  הפסטיבל משלב  סדנאות יצירה עם בלונים, מתחם קעקועי גו ועוד. "פסטיבל אבני בנייה" – יערך ב11.8.24  במסגרתו יוקם מתחם חוויתי של הרכבת אבני בניה בגדלים שונים וסדנאות יצירה לכל הגילאים.
ביום חמישי ה 15.08.24 יערך המופע "פינוקיו" – הסיפור הקלאסי על הילד מעץ פינוקיו.  "פסטיבל נינ'גה" – יערך למשך יומים החל מה 19.8 עד ה – 20.8  20-19.8. פסטיבל הנינג'ה  כולל מתחם   עם מסלולי נינג'ה חוויתיים ומאתגרים לילדים. בין המסלולים:  סטפרים, אומגה, קיר טיפוס, רשת ספיידרמן ועוד.
מתי: במהלך חודש אוגוסט
איפה: קניון רחובות
פעילות: 
בתוך הקניון יתרחש פסטיבל "כפר האינדיאנים", בו יוקם מתחם ענק שיעוצב בהשראת התרבות האינדיאנית ויעביר למבקרים בו את החוויה הקסומה של חיי האינדיאנים.
המתחם כולל פעילויות רבות ומגוונות לכל המשפחה, בין הפעילויות  יערכו מידי יום סדנאות מתחלפות, במטרה לחקור ולהבין את התרבות המסורות האינדיאנית לדוגמא
עיצוב כריכה אינדאנית למחברת, כובעים ואקססוריז בהשראת האינדיאנים, בניית דגם אוהל אינדיאני, בניית סירת דגם של קאנו,   ציור על חלוקי נחל, הכנת בגד מסורתי אינדיאני, הכנת משחקים של חץ וקשת, יצירת מודל עמוד טוטם, עיצוב תופים, הכנת מפוחית ועוד. מתי: החל מה 4.8 ועד ה22.8
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה נס ציונה
    מני 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופים
    סגור