כסף וצרכנות

מחפשים חופשה לחג? ice בדק ומצא את החופשה המשתלמת

הדרך הטובה ביותר להזמין חופשה משתלמת יותר היא להזמין אותם מוקדם ככל הניתן.  אך אם עדיין לא הזמנתם חופשה לחגים, זה עדיין לא מאוחר.  מערכת ice בדקה ומצאה מהן החופשות המשתלמות לחגים
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
המחשבה על חופשות ונסיעות בחופשת החגים הקרבה מהדהדת לחלקנו בראש. חלקנו כבר הזמנו חופשה לחגים, וחלקנו עדיין מתלבטים בגלל המחיר או המצב הביטחוני.
מערכת ice בדקה והשוותה כמה יעלה למשפחה בהרכב של זוג הורים ושני ילדים, עלויות של מחירי חופשות בארץ או בחו"ל בשני תאריכים שונים במהלך החגים. ניסינו למצוא את הדילים הטובים ביותר בחו"ל ובארץ. אך רוב המלונות בארץ כבר בתפוסה מלאה לחגים. אך אלו הן הדילים שהצלחנו למצוא ולהשוות, ועדיין מערכת ice בדקה ומצאה, כי יותר משתלם לטוס לחו"ל, הפערים זולים יותר משמעותית באלפי שקלים.
אז כמה תעלה לכם חופשה בארץ מול חופשה בחו"ל? השווינו ובדקנו בין הרשתות הגדולות בארץ ישרוטל, פתאל, VERT ועוד חופשה משפחתית בין התאריכים 11-18.10  שכן אלו התאריכים של יום כיפור עד תחילת סוכות. החל מהשנה הקודמת ימים אלו הפכו לגשר בין החגים והילדים למעשה נמצאים בחופשה מהמסגרות.
חופשה בארץ המחירים יכולים להתחיל מ-14,899 שקלים במלון אגמים שזהו המחיר הזול ביותר באילת. אם תרצו לפנות לים המלח למשל, שם חופשה כבר תעלה לכם בVERT ים המלח 15721 שקלים ובמלון ENJOY 15782 שקלים. אך אם תרצו לטוס לחו"ל, תדעו לכם שהמחירים זולים יותר. כך למשל, חופשה זולה בחו"ל למשל באבו דאבי שתעלה לכם כ-9200 שקלים עם טיסות ולינה במלון Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl
חופשה נוספת משתלמת בחו"ל, תוכלו למצוא בורנה שבבולגריה עם מלון עם פארק מים ECO Therma Village, שסך החופשה כולל טיסות תעלה לכם כ-12,000 שקלים.
גם אתונה שהפכה ליעד פופלארי גם בגלל הקרבה, המזג אויר וההיצע שהעיר מציעה, תוכלו למצוא חופשה משתלמת במלון Grand Hyatt Athens, בעלות של כ-15,000 שקלים.
 
אך אם תבחרו לנפוש בחול המועד סוכות, תדעו שהתאריכים מייקרים את החופשה וכך למשל חופשה בארץ תעלה לכם בין תאריכים 16-23.10 לזוג ושני ילדים החל מ-16,080 שקלים במלון רויאל גארדן, ו25,935 שקלים במלון הרודס בוטיק באילת.
בין לבין תוכלו למצוא גם מחירים של 18 אלף שקלים במלון U מג'יק פאלאס באילת, או 21 אלף שקלים בלאונרדו קלאב אילת. אם תרצו להגיע לחו"ל, תדעו לכם שתוכלו למצוא חופשה משתלמת בפאפוס, שקרוב אלינו ב45 דקות טיסה בעלות כוללת של עשרת אלפים שקלים, או בבודפשט בעלות כוללת של כ-13,000 שקלים

המצב הביטחוני אמנם מערער אותנו אם לבחור חופשה בחו"ל, או להישאר בארץ. אבל הפערים לעיתים הם אלה שמכריעים, כי בסוף מדובר בהבדלים בין שתי חופשות דומות, של אלפי שקלים לכל טיול שכזה. אם נתקרב לקראת התאריכים המחירים ודאי יעלו ויהיו יקרים יותר, ופחות משתלמים. לכן הטיפ שלנו, תסגרו כמה שיותר מוקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה