השוק

אל על שוברת שיאים, בנק הפועלים ברווחי עתק ודרמת הענק בסלקום

אל על רושמת  זינוק של 33% בהכנסות ברבעון הטוב בתולדותיה, בנק הפועלים מכה את המערכת עם רווח של 2.2 מיליארד שקל, המנכ"ל המוערך של סלקום בדרך הביתה, בלדי נקלעה לחובות עתק, אמריקן לייזר קורסת ובעלי ערוץ i24news בעסקת ענק. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  2
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
חובות של חצי מיליארד שקל: ענקית הבשר בדרך לבורסה בישראל: חובות ענק בגובה חצי מיליארד שקל דחפו את חברת בלדי הישראלית, להגיש לבורסה תשקיף, כאשר בכוונתה לבצע גיוס אג"ח בהיקף של 300 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשת הענק הישראלית קרסה: לא תשלם משכורות, החובות העצומים ניצחו: לאחר שפורסם כי רשת הרפואה האסתטית המוכרת בישראל, אמריקן לייזר, נקלעה לקשיים כלכליים, כעת גובה החוב נחשף. היום דווח כי החברה פנתה לבית המשפט בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בעלי ערוץ i24news בעסקת ענק: מה מכר ב-3.2 מיליארד ליש"ט? מהפך בענקית התקשורת הבריטית: בהארטי גלובל רוכשת נתח משמעותי בבריטיש טלקום של אלטיס, חברת המדיה של פטריק דרהי, בעליו של הערוץ החדש בישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמת ענק בסלקום: המנכ"ל המוערך ילך הביתה; חשש שפורטיסימו הפכה לטורפנית: המנכ"ל המוערך, דניאל ספיר, בדרך הביתה על אף הביצועים הטובים; דניאל ספיר, דמות מוערכת מאוד בשוק ההון עשוי לעזוב את תפקידו למרות שהצעיד את סלקום למקום טוב; חשש בשוק ההון: פורטיסימו הופכת לטורפנית, יכול להיות שהגיע הזמן למכור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק הפועלים מכה את המערכת עם רווח של 2.2 מיליארד שקל: הדוח האחרון של דב קוטלר כמנכ"ל בנק הפועלים מציג רווחים של 2.2 מיליארד של שמשקפים תשואה על ההון של כמעט 17%; הבנק מכריז על רכישה עצמית של מניות בהיקף של מיליארד שקל; ידין ענתבי, יכנס לתפקיד מנכ"ל הבנק מחר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אל על שוברת שיאים: זינוק של 33% בהכנסות ברבעון הטוב בתולדותיה: בהתאם לתחזיות המוקדמות אל על מציגה דוח כספי חזק מאוד; החברה מדווחת על הכנסות של 839 מיליון דולר ורווח תזרימי נקי של כמעט 300 מיליון דולר; היצע המושבים המשוקלל עלה ב-8%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית הקמעונאות הישראלית בחובות של 18 מיליון שקל: תפשוט רגל? מפעילת אתר הקמעונאות אונליין הוותיק 'אולסייל', חברת אולסייל.קום, הגישה לאחרונה בקשה דחופה לעיכוב הליכים ולכינוס אסיפות נושים, זאת לצורך אישור הסדר החוב, שעומד על 18 מיליון שקל. כעת, בית המשפט אישר את הבקשה, אך הוציא צו לפתיחת הליכים בעניינה של החברה במתווה של שיקום, כמו גם צו לעיכוב הליכים אישיים בעניינו של בעל השליטה, יאיר שמש
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רווחי עתק איפה ההיגיון אם לא שהם חזירים (ל"ת)
    י 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ניצול
    יעקב 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תיפעול הטיסות התייקר אין בעייה שאל על תעדכן מחיר אבל לנצל מצב חירום כדי להתעשר? הגזמתם. צריך לבוא חשבון איתכם. כשהייתם בהפסדים חייבו אותנו לממן אתכם ואתם עושים כעת את ההיפך.
    סגור