כסף וצרכנות

טופ 5: הטיפים שכדאי שתכירו לפני העלייה למטוס

תכנון טיסה כרוך בהמון גורמים ותכנונים, שחלקם יכולים להוביל אותנו גם לקצה. תכנון, מחשב וטיפים עד לעלייה למטוס יכולים להוזיל לכם גם כסף וגם עצבים
ענת סימן טוב |  2
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
הדרך עד העלייה למטוס יכולה להיות ארוכה, עם עלויות רבות, שדורשת המון סבלנות ותכנון נכון ומקדים. אם תתכוננו מראש, תוכלו לחסוך לכם זמן, עלויות וכנראה גם עצבים.
טופ 5 לקראת הטיסה שלכם.
תכנון זמן יציאה. באתר של נמל התעופה, יש מיני סייט שנקרא מד עומס. באתר הזה תוכלו לדעת ולראות מה מצב העומס בשדה התעופה. כך תוכלו לתכנן את שעת היציאה לנמל התעופה. במילים אחרות, תוכלו לדעת אם הנמל עמוס או לא בעזרת האתר.
לטוס עם תיק גב חברות הלואו קוסט עושות את מירב כספן באמצעות התוספות הנמכרות לצד הטיסה עצמה, כגון שמירת מקומות והמזוודות עצמן. חברות התעופה צמצמו את האופציה להגיע עם טרולי וכעת תוכלו להגיע לטיסת לואו קוסט שלא הוספתם אליה מזוודה, עם תיק גב בלבד. לרוב, זה נשמע לא הגיוני ולכן המון אנשים מוסיפים מזוודה מה שמייקר את עלות הטיסה. המון נוסעים לא יודעים, איך ניתן כן בכל זאת לטוס עם תיק גב. נכון, לא כולם יתחברו לשיטה הזאת ויעדיפו לשלם עוד כמה מאות שקלים, אך אם כן תרצו לחסוך אותם, זאת השיטה המותרת.  למטוס מותר לעלות עם כרית, כרית לצוואר או שקית מהדיוטי פרי. הרעיון הוא, להביא מהבית ציפית ריקה או כרית לצוואר גדולה ריקה מתוכן, ולהכניס לשם עוד בגדים שתרצו לקחת. בקיץ, הבגדים דקים יותר כך שניתן להכניס בגדים וגם תוכלו באמת להשתמש בזה לטיסה. אם תרכשו בדיוטי פרי, תוכלו להשתמש בשקית להכניס עוד בגדים שתוכלו להעלות איתכם לטיסה.
כבודה חד צדדית. אין צורך בקניית מזוודה בכיוון הלוך לצורך קניות. תמיד תוכלו לארוז איתכם תיק מתקפל קטן, שנפתח לתיק נסיעה גדולה. במקרה ותצטרכו מזוודה גדולה, תמיד תוכלו להוסיף מזווה בצ'ק אין בחזור. כך תוכלו לחסוך לא מעט דולרים על מזוודה.
צ'ק אין בבית. צ'ק אין הפך להיות עוד דרך לחברות תעופה לקבל עוד כסף. הדרך לחסוך אותה, היא לעשות צ'ק אין בבית. רוב חברות התעופה גובות עלות של צ'ק אין בשדה עצמו, כסף ששווה לכם לחסוך מראש.
זהירות שביר. בנתב"ג תוכלו לסמן את המזוודה שלכם כמזוודה שבירה. כך, גם יתייחסו אליה כמזוודה כזו, וגם היא תצא בין הראשונות במסוע. כך תוכלו לחסוך זמן, ביעד אליו תגיעו, וגם לשמור על המזוודה שלכם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תלמדי עברית אי אפשר לקרוא את מה שאת כותבת (ל"ת)
    Fjdjzjzj 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    לא ידעתי על המיניסייט
    יעל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לינק?
    סגור