כסף וצרכנות

טופ 5: אלו חמשת המלונות הטובים באירופה

המלונות הטובים ביותר באירופה, על פי אות TRAVELER CHOICES S לשנת 2024, של האתר טריפ אדווזיר. ice בדק ומצא, מה העלויות של אותן מלונות

ענת סימן טוב | 
טריפ אדוויזור (צילום shutterstock)
טריפ אדויזר מציג את שבעת המלונות הטובים. אנחנו הורדנו את טורקיה, שלא רלוונטית לנו בימים אלו. ואלו חמשת המלונות הטובים ביותר על פי אתר טריפאדוויזר וקיבלו אות TRAVELER CHOICES לשנת 2024.
Ice בדק ומצא, מה העלויות של המלונות הללו ומי הכי יקר מביניהם. בין כל המלונות בדקנו חופשה בתאריכים 26-28/8 עבור זוג.
המלון הכי יקר, יהיה בסנטוריני, בעלות של 10,409 שקלים שהמפתיע בו, שהוא מדורג בשלושה כוכבים, אבל הוא מדורג בין המלונות הטובים בטריפ אדוויזר.
המלון הכי זול,  מפתיע מאוד בפריז שנחשבת כיעד לא זול. העלות  תהיה 3,875 שקלים.
Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas
המלון ממקום בקלת'וס, שביוון. המלון יושב במיקום של 500 מטר מהחוף, בו קיימים מספר בריכות ענקיות, ושקט נפשי. במלון קיימים חדרים עם בריכות פרטיות ובסיס הפנסיון מתחיל, בארוחת בוקר ואילך. מלון מפואר מדורג ב5 מתוך5 בטריפ אדוויזר.
עלות לינה במלון הזה, בתאריכים 26-30/8 תעלה לכם לזוג 6,040 שקלים.
Hotel Malte – Astotel
המלון ממוקם בפריז. על פניו המלון נראה מבחוץ, במבנה קלאסי אירופאי, רגיל. אך ברגע שנכנסים לתוכו, מבינים מדוע הוא אחד המלונות הטובים. המלון קיבל דירוג 5 מתוך בטריפאדוויזר. המלון מדורג עם ארבעה כוכבים. המלון קלאסי למנוחה עם מיטה טובה, חדרים ומלון מעוצב באירופאיות קלאסית וינטג' מעוררת השראה.
עלות לינה בתאריכים 26-30/8 עבור זוג תעלה לכם  3,875 שקלים.


צילום מסך מאתר טריפ אדוויזר

The Resident Covent Garden
המלון ממוקם בלונדון בקוברט גארדן. כמו מלון קלאסי באירופה, הוא גם חלק מבניין ברחוב ומבחוץ נראה מלון רגיל לחלוטין. כשנכנסים פנימה, מקבלים את המראה האנגלי המנומס. החדרים מרווחים, נעימים, יוקרתיים עם אווירה לונדונית. גם המלון הזה מדורג 5 מתוך 5 בטריפ אדוויזר והמלון עצמו מדורג בעל ארבעה כוכבים.
עלות לינה במלון הזה, בתאריכים 26-30/8 תעלה לכם לזוג 5,190 שקלים.
 
צילום מסך מאתר טריפ אדוויזר
 
Nana Beach Hotel
המלון ממוקם בכרתים ביוון. במלון קיים פארק מים עם מגלשות רבות ומטורפות. המלון עובד בשיטת הכל כלול. החדרים מעוצבים בצורה מודרנית יוקרתית, האתר מותאם לעברית ומקליל את ההזמנה לנוסעים.
המלון מדורג 5 מתוך 5 בטריפאדוויזר והוא בעל חמישה כוכבים.
עלות לינה במלון הזה, בתאריכים 26-30/8 תעלה לכם לזוג 9,091 שקלים.

 צילום מסך מאתר טריפ אדוויזר

Apanemo Hotel & Suites
המלון ממוקם בסנטוריני, לבן וכחול, כמו דגל המדינה היוונית, כך המראה של המלון עם הבריכה והים המשתקף ממנה. מדובר בסוויטות פרטיות בסנטוריני שמדורג כשלושה כוכבים, אבל בטריפ אדוויזר מדורג כ5 מתוך 5. האתר של המלון ידידותי ובעברית.
החדרים מעוצבים באווירת חופש יוונית קלאסית, ומציעים ארוחות בוקר יווניות. ישנה אופציה לסוויטות עם בריכה פרטית. עלות סוויטה עם בריכה פרטית בתאריכים 26-30/8 תעלה לזוג 10,409 שקלים.

צילום מסך מאתר טריפ אדוויזר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה