כסף וצרכנות

רשת חדשה מצטרפת לוולט: זה המוצר שתוכלו להזמין בתוך חצי שעה

סמארטפונים מעכשיו לעכשיו: רשת דינמיקה נכנסת לפלטפורמת Wolt ומאפשרת משלוחים מיידיים מעכשיו לעכשיו של טלפונים, טאבלטים ושעונים ביבוא רשמי
מערכת ice |  1
וולט (צילום shutterstock)
רשת דינמיקה ופלטפורמת המשלוחים Wolt מודיעות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו תפתח דינמיקה חנויות באפליקציה, ותציע גישה לעשרות מסניפי הרשת, שיציעו משלוחי סמארטפונים מעכשיו לעכשיו. עם דגמי האייפון 15 וה-Galaxy S24 וסדרת המתקפלים, ה-Z של סמסונג, שיתוף הפעולה מאפשר הזמנת משלוח מיידי במיוחד אליכם הביתה או למשרד.
דינמיקה כרשת ארצית נכנסת לראשונה אל תוך הפלטפורמה, כך שמיליוני לקוחות בחיפה, ירושלים, תל אביב, הרצליה, ראשון לציון, פתח תקווה וערים נוספות יכולים ליהנות מהשירות. שיתוף הפעולה החדשני מושק עם קמפיין רחב בטלוויזיה ובדיגיטל, בהשתתפות פרזנטור דינמיקה אלי פיניש.
השירות פעיל בשלב זה בחנויות דינמיקה בראשון לציון, פתח תקווה, חיפה, ירושלים ותל אביב וזמין ללקוחות באזורים הללו. בחודשים הקרובים יצטרפו לWolt סניפי דינמיקה בכל רחבי הארץ.
ישראל אברהמי, סמנכ״ל ריטייל, Wolt ישראל: ״החיבור עם רשת דינמיקה הגיע מדרישה שראינו בקרב הלקוחות להרחבת קטגוריית החנויות שלנו מתחומים כמו סופרים, מאפיות, אופנה ומוצרים לבעלי חיים - גם לקטגוריית האלקטרוניקה. זו בשורה טבעית ללקוחות שרגילים כבר עכשיו לקבל את המצרכים והקניות במשלוח מיידי, ועכשיו יוכלו למצוא בפלטפורמה שהם מכירים ואוהבים גם אייפון חדש או מטען לנייד ולקבלם תוך כחצי שעה״.
עומר הראל, סמנכ״ל שיווק דינמיקה: ״היום אנחנו מביאים את רשת חנויות דינמיקה לבית הלקוחות, ומשדרגים את המשלוחים מהיום להיום, למעכשיו לעכשיו, כשכל סניפי דינמיקה. אנחנו ממשיכים לפתח ולעבוד על שיתופי פעולה טכנולוגים ועסקיים כדי להעניק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר. השירות והשותפות עם Wolt משלימים את פיתרון המשלוחים מעכשיו לעכשיו, ובכך הלקוח נהנה גם מהשירות, ההיצע והמחירים שלנו, וגם מהמשלוח המהיר ביותר שאפשר - ישירות אליו הביתה, למשרד או לכל מקום שבו הוא נמצא״. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי המטומטם שעדיין עובד בוולט? (ל"ת)
    דומינוס פיצה 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור