מינויים

וולט הכריעה: זה המנכ"ל המפתיע שיחליף את ליאור אשכול

חברת משלוחי המזון הודיעה על מינויו של תומר כהן למנכ"ל החדש במקום ליאור אשכול שתקודם לתפקיד בהנהלה הגלובלית של החברה 
מערכת ice |  1
תומר כהן (צילום עופר חגיוב, שי עזרי)
חברת Wolt הודיעה היום שתומר כהן (36) ימונה למנכ״ל החדש של החברה בישראל. כהן הוא מנכ״ל פלטפורמת המתנות הדיגיטלית Buyme מאז 2020, והוביל את החברה לצמיחה משמעותית ולהיותה מובילת שוק המתנות הדיגיטליות בישראל. 
כהן יחליף את ליאור אשכול, שהייתה מנכ״לית Wolt ישראל מאז 2020, וכעת מקודמת לתפקיד בהנהלה הגלובלית ותוביל את הפעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל.
ב- 2018, הקים כהן עם קבוצת TLC והבעלים ויו״ר הקבוצה בן יקר את חברת Jobit המתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה לבני דור המילניאלס. בין היתר ייסד גם את פורום Ximus למנכ"לים צעירים.
תומר כהן, מנכ״ל Wolt ישראל הנכנס: ״Wolt היא אחת החברות הצומחות בישראל, עם השפעה משמעותית על מיליוני לקוחות, בתי עסק ושליחים שנהנים מהשימוש בפלטפורמה כל יום. אני שמח על ההזדמנות לעבוד עם הצוות המעולה שהביא את Wolt למקום המדהים בו היא נמצאת היום, ומצפה להוביל את החברה ואת הצוות הלאה לשלבים הבאים של צמיחה וחדשנות. אני רוצה להודות לעובדי BUYME ולדירקטוריון על 4 שנים מלאות עשייה, חדשנות טכנולוגית וצמיחה יוצאת דופן״.
יואב בן יקר, יו״ר ובעלים BUYME: ״אני מודה לתומר על ארבע שנים משמעותיות בהן החברה גדלה, התפתחה, והפכה להיות החברה המובילה בתחום המתנות בישראל. אני מאחל לתומר הצלחה רבה בדרכו החדשה.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלון ענק
    Bobi 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינוי של איש שמתעסק ביח"צ עצמי במקום בדבר עצמו קשקשן קטן בסנ:כ
    סגור