כסף וצרכנות

התסכול במשלחת הישראלית: נחשף הנזק הכספי מסאגת אנסטסיה גורבנקו

התסכול במשלחת הישראלית גובר לאור ההטבות שנגרעו ממנה. על המקום הרביעי המענק הוא 75 אלף שקל, על המקום החמישי הוא 52 אלף שקל, המקום השישי 52,550 שקל, המקום השביעי 45 אלף שקל והמקום השמיני 37,500 שקל
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
התסכול במשלחת הישראלית גובר אחרי שגורבנקו פספסה את הגמר וגם הפסידה סכום כסף נאה. כל הפרטים על הסאגה והנזק הכספי מהפארסה של גורבנקו השחיינית שממשיכה להיות מתוסכלת ולא מדובר בסכום כסף פעוט.
כזכור, אנסטסיה גורבנקו הביעה הבוקר (שלישי) את התסכול הגדול שלה מכך שלא השתתפה בגמר האולימפי במשחה ל-200 מטר מעורב אישי בגלל ההתנהלות של ראשי איגוד השחייה. אין ספק שמעל לכל, גורבנקו פספסה אפשרות לקחת חלק באירוע שיא מבחינתה ובמעמד יוקרתי, אבל בנוסף, גורבנקו גם איבדה אפשרות להרוויח סכומי כסף גדולים מאוד בגלל ההיעדרות שלה מהגמר.
מעבר למדליה והמענקים הידועים של הוועד האולימפי – אם גורבנקו הייתה מגיעה לגמר, מענקי הוועד האולימפי קובעים שעל מקום רביעי המענק הוא 75 אלף שקל, על מקום חמישי הוא 52 אלף שקל, מקום שישי 52,550 שקל, מקום שביעי 45 אלף שקל, מקום שמיני 37,500 שקל, ומקום בגמר אולימפי (ולא נמוך ממקום 12) המענק הוא 20 אלף שקל. מדובר בסכומים לא מבוטלים.
גורבנקו הודיעה הבוקר: "התסכול גדול במיוחד לנוכח העובדה שהייתה לי הזדמנות להתחרות בגמר האולימפי ב-200 מטרים מעורב אישי ולאור החלטת הצוותים המקצועיים נמנעה ממני הזכות הגדולה לשחות בגמר אולימפי ולהמשיך ולייצג את המדינה. אני מקווה שכפי שאני בודקת את עצמי לאורך כל הדרך, כך יעשו גם הגורמים האחראים המנהלים אותי מקצועית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה