כסף וצרכנות

הקניון האהוב משתדרג ב-20 מיליון שקל: אלו הרשתות שייפתחו סניף

בין החנויות שיפתחו בקניון: רשת ריפבליק –  תפתח סניף דגל בהשקעה של כ – 1 מיליון שקל, רשת הבוטיקים לתינוקות Minene  תפתח סניף דגל  בהשקעה של כ – 1 מיליון שקל, רשת חנויות הממתקים SWEETIME  תפתח סניף בהשקעה של כ 1 מיליון שקל גם כן. גם ייפתחו סניף של KFC, אמריקן איגל ופוט לוקר
מערכת ice |  2
קניוני עופר (צילום יחצ, shutterstock)
עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר,  משקיע  20 מיליון שקל בכניסת מותגים חדשים, פתיחת חנויות חדשות והתחדשות של סניפי דגל שנפתחו מחדש בקניון. פעילות זו נערכה במסגרת  מהלך הכולל רענון  וחידוש תמהיל החנויות בקניון.
בין החנויות שיפתחו בקניון: רשת ריפבליק –  תפתח סניף דגל בהשקעה של כ – 1 מיליון שקל, רשת הבוטיקים לתינוקות Minene  תפתח סניף דגל  בהשקעה של כ – 1 מיליון שקל, רשת חנויות הממתקים SWEETIME  תפתח סניף בהשקעה של כ 1 מיליון שקל גם כן.

כמו כן, נפתחו בימים אלה בעופר גרנד קניון חיפה  סניף דגל של רשת ביוטיקר  המשתרע על שטח של  200 מ"ר בהשקעה של 1.8 מיליון שקל, רשת הפאסט פוד הבינלאומית KFC  פתחה במתחם האוכל סניף  משתרע על שטח של  180 מ"ר בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל, ודוכן תכשיטים חדש ודוכן תכשיטים חדש של המעצב רוני קאהן, נפתח בהשקעה הנאמדת בכ-100 אלף שקל
בנוסף,  במסגרת התרעננות וחידוש הקניון  שופצו ושודרגו בימים אלה סניף הדגל של המותג מנגו  בהשקעה של  6 מילון שקל, חנות פוט לוקר חודשה בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל ורשת  אמריקן איגל  השקיעה בחידוש הסניף  כ-4 מיליון שקל. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי שיקרוס (ל"ת)
    אלי קופטר 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    יופי. (ל"ת)
    Yif 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור