כסף וצרכנות
טירוף היורו: אילו מוצרים זינקו במהלך הטורניר?
מאז תחילת משחקי אליפות אירופה, נרשמה עלייה של 63% בהזמנות הפיצוחים על פי נתוני חברת יאנגו דלי. הגרעינים השחורים עדיין מובילים את הטבלה, ונרשמה עלייה של 42% בצריכת החטיפים המלוחים. זינוק נרשם גם בעולמות הבורקסים, הפיצות והקפואים
מאז תחילת משחקי היורו עלתה כמות הזמנות הבירות בישראל ב-46% לעומת התקופה המקבילה בחודש שעבר, כך על פי נתונים שמפרסמת היום (שני) חברת יאנגו דלי. בזמן המשחקים ובשעה שלפניהם נרשמת עלייה של למעלה מ-68%. הפיצוחים רשמו עלייה של למעלה מ-63%.
על פי הדיווח של יוספה קמחי במעריב, הגרעינים השחורים עדיין מובילים את טבלת הפיצוחים הישראלים, אך גרעיני האבטיח, פיסטוקים, קשיו וקבוקים רשמו נתונים נאים. על פי הנתונים, במשחקים בשעות הערב הוזמנו יותר מגשי מיקס של פיצוחים, הכוללים מספר סוגי פיצוחים לצד מאצ'יז. נרשמה עלייה של 42% בצריכת החטיפים המלוחים.
מובילים את הטבלה הבמבה, הביסלי, הבייגל'ה והצ'יפס. בנוסף, נרשמה עלייה גם בסדרת החטיפים הבריאים פיטנס. זינוק נרשם גם בעולמות הבורקסים, הפיצות והקפואים. בנוסף, עלייה של כ-28% במוצרי בשר ומשלימים למנגל. טל בטיטו, סמנכ"ל סחר, יאנגו דלי מסר בעקבות הפרסום: "משחקי היורו הפכו לאירוע של ממש, ויצרו פיקים משמעותיים של צריכה בקטגוריות מסוימות".
"כמו יתר הקמעונאיים, נערכנו היטב לאירוע, ועדיין הציבור הישראלי הצליח להפתיע גם אותנו בהיקפי העניין והצריכה, ותגברנו את הכמויות והשליחים בזמן אמת. אנחנו צופים עלייה גדולה אף יותר בסוף החודש, כשיחלו המשחקים האולימפיים, בעיקר בזמן משחקי הנבחרת האולימפית שירתקו את הקהל למסך. אנו מתכוונים להמשיך להגדיל את מלאי במוצרים חדשים ומרעננים לחובבי הצפייה הביתית".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה