כסף וצרכנות

אתר האופנה הישראלי נחשף: האם עד עכשיו קניתם זיופים מסין?

במועצה לצרכנות התקבלו עשרות פניות נגד אתר הנעליים מאיירס, בטענה שהדגמים שנמכרים בו (במחיר מלא יש לציין) הם מזויפים. הדבר מתרחש במקביל לרכישה של האתר שוז אונליין על ידי בעלי מאיירס, מה שמעלה חשש כי גם הדגמים שיימכרו בו יהיו מזויפים
מערכת ice |  3
חנות נעליים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמש (שני), חברת מ.ב.ד יבוא ושיווק (בעלת האתר מאיירס) זכתה בהליך ההתמחרות לרכישת אתר הקניות שוז אונליין, לאחר שזה נקלע לקשיים כלכליים. לאחרונה הגיעו תלונות מדאיגות במיוחד של צרכנים אשר טוענים כי מאיירס מוכרים זיופים ברמה גבוהה של דגמים מוכרים – במחיר מלא.
כפי שדווח באתר דה מרקר, במועצה לצרכנות קיימות יותר מ-40 תלונות של לקוחות (כעשרות רק מתחילת 2024) שטענו כי המוצרים סופקו לאחר זמן רב, ובמקרים רבים ציינו כי המוצר הוא למעשה זיוף אך ברמה גבוהה. אז כיצד זיהו זאת הלקוחות? אחד מהרוכשים טען כי בשיחה עם מנהל הרכש של אדידס הוסבר לו כי החברה כלל לא משווקת את דגמיה למאיירס, כך שלא ייתכן שהנעליים שהיא מוכרת הן מקוריות.
עוד טענו הלקוחות כי גם לאחר פנייה לשירות הלקוחות של מאיירס, הם קיבלו את התשובה "המרגיעה" כי הנעליים הן מקוריות, אף על פי שחלק מהן הגיעו עם תוויות סיניות או עם סימני זיהוי שעוררו חשד אצל הרוכשים. כעת, החשש שלהם הוא שהזיופים "יחדרו" גם לאתר החדש שנרכש, שוז אונליין, ולקוחות נוספים יפלו בפח.
מאיר בן דוד מסר בתגובה: "לא אתייחס לשמועות בלתי־‏מבוססות ממתחרים בעלי אינטרסים. לצערי זה לא חדש בתחום. מספר ספקים גדולים כבר יצרו איתי קשר לשיתוף פעולה והדברים יישקלו במועד הנכון".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נעלי ניו באלאנס חשודות כמזויפות
    שחר 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי ניו באלאנס שאמור להיות מיוצר רק בארה"ב, אבל הגיעו נעליים שמיוצרות בוייטנאם.
    סגור
  • 2.
    לא קשור תווית בסינית
    גיל 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם ככה הכל מיוצר במזרח ו-0 באירופה/אמריקה, האיכות היא קובעת.
    סגור
  • 1.
    ברור
    מניסיון 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קניתי לב שלי נעלי ג'ורדן משם במחיר מלא ואחרי שהגיעו היה ברור שמדובר בזיוף
    סגור