כסף וצרכנות

בעקבות 75 מיליון משתמשים: אתר הקניות הפופולרי עובר שינוי משמעותי

הנציבות האירופית הודיעה כי ענקית המסחר המקוון הסינית, "טמו", נדרשת לעמוד בחוקי השווקים הדיגיטליים של האיחוד האירופי, זאת לאחר שמספר משתמשי הפלטפורמה עלה מעל הרץ שנקבע. בעקבות כך, אתר הקניות הגדול נדרש לפעול נגד תכנים לא חוקיים ואלימים

מערכת ice | 
אתר Temu (צילום shutterstock)
אתר הקניות הגדול והפופולרי ביותר בעולם טמו (Temu) עולה שוב לכותרות והפעם בשל ההודעה הרשמית שפרסמה הנציבות האירופית. על פי ההודעה, ענקית המסחר המקוון הסינית נדרשת לעמוד בחוקי השווקים הדיגיטליים החדש של האיחוד האירופי, זאת בשל העובדה כי מספר משתמשי הפלטפורמה גדל מעל הרף שנקבע. 
על פי החוק, חברת אינטרנט אשר לה מעל 45 מיליון משתמשים חודשיים מוגדרת כפלטפורמה מקוונת גדולה מאוד. בהתאם לכך, אותה חברה נדרשת לפעול נגד תכנים לא חוקיים ואלימים. מלבד זאת, נאסר עליה למכור מוצרים מזויפים בפלטפורמה המקוונת.
בנוסף לכך, נודע כי בשל הסיווג החדש, ענקית המסחר הסינית תחויב ליישם את אותן הנחיות ולהימנע מסיכונים כאלו ואחרים. בעקבות העובדה כי מדובר בחברת אינטרנט עם יותר מ-45 מיליון משתמשים חודשיים, פלטפורמת טמו רושמת הישג מרשים והיא מצטרפת לענקיות טכנולוגיה נוספות; אמזון, מטא, אפל ועלי אקספרס. 
נכון לששת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ, לפלטפורמה המקוונת יש 75 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. בהודעה הרשמית שנמסרה מטעם ענקית המסחר הסינית טמו, צוין כי זו מחויבת לציית לחוקים ולרגולציות בכדי להבטיח את הבטיחות, השקיפות וההגנה על המשתמשים שלה ברחבי האיחוד האירופי. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה