כסף וצרכנות

הראל ויזל בהישג מטורף: הסכם ענק עם רני צים מרכזי קניות

רשת ההנעלה האמריקנית פוט לוקר מקבוצת פוקס תפתח סניף ראשון במרכז צים אורבן בבית שאן. החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-270 מ"ר. המחיר: ממוצע של 140 שקל למ"ר עבור דמי שכירות בסיסיים, וכן תוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של התקופה
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, shutterstock)
רשת ההנעלה האמריקנית פוט לוקר מקבוצת פוקס, שבבעלות הראל ויזל, חתמה על הסכם שכירות עם קבוצת רני צים מרכזי קניות לפתיחת סניף ראשון במרכז צים אורבן בבית שאן. צים עמק בית שאן הוא מרכז מסחרי פתוח הכולל שירותי מסחר, קניות ובילוי. המרכז מהווה מוקד משיכה אזורי לתושבים, למטיילים ולתיירים ומציע תמהיל חנויות שכולל מותגים ורשתות מובילות.
על פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", החנות החדשה של פוט לוקר משתרעת על שטח של כ-270 מ"ר והרשת צפויה לשלם, על פי הערכות בשוק, ממוצע של 140 שקל למ"ר עבור דמי שכירות בסיסיים ותוספות פדיון ל-5 שנים הראשונות של תקופת השכירות. פוט לוקר קמעונאות, בע"מ היא חברה קמעונאית אמריקנית המוכרת ביגוד ספורטיבי והנעלה, הפועלת במעל ל-40 מדינות שונות. מטה החברה שוכן במידטאון מנהטן בעיר ניו יורק.
לאחרונה דווח ב-ice כי איש העסקים הראל ויזל, ממשיך להנחית מותגים בינלאומיים בישראל, ולאחר שפתח בארץ לאחרונה את רשת המזון המהיר האמריקאית שיק שייק, ויזל ייפתח בסוף השנה סניף ראשון של רשת המזון המהיר והקפה פרט א מנג'ר. ויזל, בעל הזיכיון של רשת המזון המהיר הבינלאומית, יפתח את הסניף הראשון של הרשת בנמל תל אביב, במקום סניף קסטרו המיתולוגי שפעל שנים ארוכות בנמל אך נסגר לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה