כסף וצרכנות

הישראלים זועמים: אתר האופנה האהוב מפסיק משלוחים לישראל?

לקוחות רבים מישראל מדווחים כי משלוחים שהזמינו מאתר האופנה הבריטי נקסט לפני יותר מחודש עדיין לא הגיעו לארץ, ותוהים האם יש קשר למלחמה המתנהלת כנגד חמאס. מנגד, גורמים מסרו ל-ynet כי בבריטניה קיים פקק אשר משפיע על זמני המשלוחים
מערכת ice | 
משלוחים (צילום unsplash, pixabay)
אתר האופנה הבריטי נקסט (Next) הוא אחד מהפופולריים והאהובים על ידי הישראלים, וזאת בשביל המשלוחים המהירים שלו לארץ (שלרוב מגיעים בתוך כמה ימי עסקים בודדים) וכמובן תודות למחירים האטרקטיביים המוצעים בו. אלא שכעת נראה כי המצב השתנה, והלקוחות מדווחים כי החבילות שלהן פשוט "נעלמות" בדרך, ולא מגיעות לישראל.
ישראלים מדווחים כי הזמנות שבוצעו לפני יותר מחודש לא הגיעו, והסטטוס האחרון שמופיע הוא שהחבילות שהזמינו יצאו לדרכן לכיוון הארץ. גורמים המעורים בתחום מסרו ל-ynet כי בבריטניה קיים פקק אשר יוצר עיכובים של שבוע בשליחת הזמנות מהמדינה, אך נראה כי בפועל מדובר על זמני עיכוב רבים ארוכים הרבה יותר. אמנם עם פרוץ המלחמה פורסמה הודעה באתר כי המשלוחים עשויים להתעכב בשל המצב הביטחוני הרגש באזור, אך עד לאחרונה המשלוחים זרמו כרגיל ללא קשר ללחימה.
 
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "משלוחים מנקסט נמסרים גם בימים אלו לנמענים בתוך ימים בודדים מהנחיתה בנתב"ג. לגבי חבילות שמעוכבות בחו"ל, יש לפנות לאתר נקסט על מנת לברר את סיבת העיכוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה