כסף וצרכנות

בהשקעה של 3 מיליון שקל: רשת חדרי הכושר מתרחבת בגדול

קבוצת מתחמי LIFT משיקה מועדון חדש בהרצליה שישתרע על פני 600 מ"ר. המתחם מביא לראשונה בישראל את תפיסת האימון הגופני כחלק ממהלך רחב הכוללת גם חדרי התאוששות וייעוץ תזונה. אמיתי צינמון: "600 מטר של ציוד הכושר הטוב בעולם, בתוך חלל מעוצב, עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה"
מערכת ice |  1
מועדון LIFT הרצליה החדש (צילום הדר כהן סטודיו 206)
קבוצת מתחמי הכושר והוולנס LIFT מתרחבת ומודיעה הבוקר (שני) על השקת מועדון חדש בהרצליה בהשקעה של מעל 3 מיליון שקל. מתחם האימונים החדש ישתרע על פני 600 מ"ר, יכלול מעל לארבעה מתחמי אימונים שונים, כושר, תזונה, חדרי התאוששות ועוד - בבנייתו ובעיצובו הושקעו כאמור יותר מ-3 מיליון שקל.
לדברי אמיתי צינמון, מבעלי קבוצת LIFT, "אנו מייצרים חוויית אימון שלמה הכוללת הסתכלות פרטנית על הגוף, על הנפש, ועל חשיבות חדרי ההתאוששות כחלק מתפיסת עולמנו שלמתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים". קבוצת LIFT הושקה בשנת 2015 על ידי אמיתי צינמון ומייק גרוסמן.
מתחם LIFT הרצליה הינו המועדון השישי של רשת מתחמי האימון והוולנס ומקדם את האג'נדה להפוך את מועדוני הכושר לבית השני של המתאמנים. המתחם מביא לראשונה בישראל את תפיסת האימון הגופני כחלק ממהלך רחב הכוללת אימון לגוף, אימון לנפש הכוללת ייעוץ תזונה, וחדרי התאוששות חדשים. "עולם השיקום הפיזי והנפשי הוא חלק בלתי נפרד מעולמות הכושר המקצועיים בעולם ואנו מביאים את אותה התפיסה והראיה גם לשוק הישראלי", מסביר צינמון.
"למתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים", מוסיף צינמון. גם ברמת ההדרכה והליווי האישיים לכל מתאמן ומתאמנת, וגם ברמת איכות הציוד של שני צדי המטבע, מאמץ וקריעה של השריר למול בנייתו, על מנת שנוכל להשתפר בצורה איכותית הבנו שחייבים להנגיש בצורה חדשנית ואיכותית גם את עולם הריקאברי, אשר הינו חלק בלתי נפרד מעולם האימון הגופני". צינמון הוסיף: "מדובר על 600 מטר של ציוד הכושר הטוב בעולם, בתוך חלל מעוצב, עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה על מנת להבטיח אטמוספירה מושלמת של חווית אימון מקצועית נעימה ומעוררת מוטיבציה".

מועדון LIFT הרצליה החדש (צילום: הדר כהן)
מועדון LIFT החדש יציע לראשונה בישראל חלל אימון המאפשר חוויה מקצועית ויכלול את קדמת המכשירים מעולמות הכושר, 2 מתחמי עבודה חופשית, מתחם אירובי, מתחם מכונת חלל התאוששות ו-me time בו יוכלו המתאמנים ליהנות מאמבטיית קרח, סאונה יבשה, הדרכות נשימות אינטראקטיבית וכמובן מתחם מתיחות פתיחת טווחי תנועה והרפיית השרירים הכולל עמדות hyperice מלאות לצד ציוד מעולמות השיקום ואפילו מיטת פילאטיס מכשירים עם הדרכה צמודה בחלל החופשי, מעבר לכך במקום ישנו סטודיו לפילאטיס מכשירים המבוסס על מערכי האימון הייחודיים של הליפט שמביאים בשורה ייחודית לענף. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתחם מדהים
    עידו 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף מקום עם המתקנים והצוות ברמה הכי גבוהה שיש! הרווחנו
    סגור