תרבות ופנאי

הישג: זו הזוכה המוכשרת במענק לאמנות במוזיאון הרצליה

 איזבלה וולובניק היא הזוכה במענק לורן ומיטשל פרסר לאמנות עכשווית במוזיאון הרצליה. בכל שנה, בוחרים התורמים מתוך תוכנית התערוכות השנתית של המוזיאון תערוכת יחיד אחת, שהמענק מסייע לממשה.
מערכת ice |  1
אמנות-אילוסטרציה (צילום pexels)
האמנית איזבלה וולובניק (נ' 1995, ישראל) היא הזוכה במענק ע"ש לורן ומיטשל פרסר לאמנות עכשווית, במוזיאון הרצליה. המענק לאמנות עכשווית ע"ש לורן ומיטשל פרסר הוא מענק שנתי שנועד לקדם מצוינות באמנות העכשווית בישראל ולשקף את המורכבות וריבוי הגוונים של החברה והתרבות המקומית.
המענק מעודד ביטוי אמנותי רב־קולי ומביע אמון בעשייה של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. בכל שנה, בוחרים התורמים מתוך תוכנית התערוכות השנתית של המוזיאון תערוכת יחיד אחת, שהמענק מסייע לממשה.
 
איזבלה וולובניק היא אמנית רב־תחומית, בעלת תואר ראשון באמנות מהמדרשה במכללת בית ברל. היא הציגה מגוון תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובחו"ל. עבודותיה נכללות באוספים מוזיאליים, בהם מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מוזיאון תל אביב לאמנות ומוזיאון חיפה לאמנות. עבודותיה של וולובניק עוסקות בייצוגים של נשיות וחייתיות בתרבויות ובשפות שונות; בדמוניזציה ודה־הומניזציה כהעצמה סמויה או כעמדת כוח אלטרנטיבית. בשאלות של היררכיה, יחסי כוחות, מיניות ותשוקות אלימות – בחברה, בתרבות ובנפש.

(קרדיט - אזיבלה וולובניק)
תערוכתה של וולובניק "שלוש שריטות ומכתב אהבה", באוצרותן של אילנית קונופני ואיה לוריא, תיפתח ב 15 באפריל 2024, ותציג עולם מבוכי הנע בין חללים דומסטיים מדומיינים לנופים מקומיים, תוך דיאלוג סְבוך הקשרים עם דימויים מההיסטוריה של האמנות ומהסביבה המיידית שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות לאמנית!
    רונה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברכות לאמנית! חבל שבמקום לפרסם ציור שלה בתמונה הראשית, שמתם "אמנות-אילוסטרציה"
    סגור