תרבות ופנאי

עולם האומנות מתאושש? התערוכה שכבשה את העולם מגיעה לישראל

לאחר שבעולם היללו את התערוכה והכתירו אותה בין החשובות, האיכותיות והמרגשות שהוצגו בעולם, התערוכה הבין לאומית של ואן גוך, אשר מכילה 2000 מיצירותיו של האמן, תגיע בשלמותה לאקספו תל אביב 

מערכת ice | 
ואן גוך (צילום יחצ)
התערוכה הבין לאומית של ואן גוך, אשר מכילה 2000 מיצירותיו של האמן - תגיע לתל אביב. התערוכה מתארת את התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים. הציורים של האמן, מצטרפים לסימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת.
בנוסף, בתערוכה יהיה ניתן למצוא את "בית חם" חלל שלם המוקדש כולו לאמנים ישראליים מהעוטף ומהדרום שפונו מבתיהם. את אותם היצירות המוצגות יהיה ניתן לרכוש בתערוכה וכלל ההכנסות יינתנו לאמנים בנוסף התערוכה תתרום חלק מהכנסותיה לשיקום ופיתוח גלריות והחזרת האומנות לדרום. 
בביקורת של עיתון ה-TIMES נכתב על התערוכה: "וותרו על התפיסה המסורתית של ביקורים במוזאון, סלקו את המחשבה של הליכה על קצות האצבעות לאורך גלריות אמנות דוממות כדי לבחון יצירות מופת ממרחק, שנו את הדרך בה אתם מתקשרים עם תוכן, עוררו את החושים שלכם, וקראו תיגר על התפיסה שלכם לגבי מה "תערוכה" יכולה להיות". 
בצעירותו החליף ואן גוך סגנונות ציור והושפע מאד מהציור היפני. את ציוריו הגדולים הוא יצר בשנים האחרונות לחייו. בשנים הללו הוא התגורר בדרום צרפת. במקביל החל ואן גוך לאבד את שפיותו ועשה מעשים מוזרים, שהעידו על מצוקה נפשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה